הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: אי פסל החירות פונה בשל אירוע חריג‎
בשעות הבוקר התרחשה תאונת עבודה במוזיאון ההולך ונבנה באי המפורסם ובה היו מעורבים שלושה מיכלי פרופאן בגודל 100 פאונד כל אחד. "עם כמות כזו של החומר הדליק, פיצוץ במיכל היה יכול להיות קטסטרופלי. לכן החלטנו לפנות את האי", אמר מפקד מכבי האש במנהטן

תאונת עבודה גרמה לפריצת שריפה על האי ליברטי, דבר שהוביל לפינוי האם מאלפי מבקריו ועובדיו במהלך שעות הבוקר של יום שני, כך מסר שירות הפארקים הלאומיים (NPS). התאונה עצמה התרחשה באזור שבו נבנה מוזיאון חדש על האי המפורסם, ועל פי הדיווחים שלושה מיכלי פרופאן בגודל 100 פאונד כ"א היו מעורבים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האי ליברטי בעת הפינוי, מוקדם יותר היום


האירוע החל זמן קצר לפני 12:00 בצהריים (שעון מקומי) וכל הספינות אשר מעבירות את המבקרים אל האי סייעו לפנות אותם בחזרה למנהטן. רוג'ר סקוויץ', מפקד ה-FDNY ברובע מנהטן, סיפר כי מדובר בשריפה מסוכנת ביותר: "עם כמות כזו של פרופאן, פיצוץ במיכל יכול היה להיות קטסטרופלי. כאשר מיכל פרופאן מתפוצץ, הוא משליך את מתכות מהמיכל לכל עבר, וזאת מעבר לכדור האש העצום שלו. לכן החלטנו לפנות כ-3,400 אנשים מהאי", הוא אמר.


רבבות ממתינות לחילוץ מן האי, מוקדם יותר היום


אחד מעובדי הבנייה שעומלים על המוזיאון החדש נפצע באירוע ופונה לבית החולים לקבל טיפול רפואי. מכבי האש הצליח לכבות את הלהבות בסמוך לשעה 12:45, וכעבור 45 דקות הוכרז על חזרה לשגרה. כעת חוקרי האש מנסים להבין מה גרם לתאונת עבודה.


צפו בתיעוד של ערוץ טלוויזיה מקומי אודות פינוי האי

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE