הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן דייגו: תקופת מאסר ממושכת נגזרה על אם שמכרה סמים בתיכונים
בית המשפט הטיל מעל ל-11 שנות מאסר על קימברלי קווטש בת ה-49, גרושה ואם לשני ילדים, בעקבות כך שניהלה רשת למכירת מריחואנה בשני תיכונים באזור העיר, ביניהם תיכון בשכונה היוקרתית לה חויה. גם בן זוגה לשעבר נשלח למאסר. השופט: "הוא סיפק את הסם והיא סיפקה את הלקוחות". השופט אף לא התרשם מהבקשה להקל על עונשה בשל היותה "אישה שאוהבת את משפחתה"

אמה של תלמידת תיכון נשלחה לתקופת מאסר ממושכת לאחר שהודתה בכך שהנחתה נערה למכור סמים לתלמידים אחרים. "זה פשוט מחליא את בית משפט זה", אמר השופט טימות'י וולש כאשר הוא דן את קימברלי דון קווטש בת ה-49 למאסר של 11 שנים ו-8 חודשים במסגרת הסדר הטיעון שעליו היא חתמה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קימברלי קווטש, נשלחה לתקופה מאסר ממושכת בגין מעשיה


ביהמ"ש גם דן את בן זוגה לשעבר, וויליאם סיפרלי בן ה-50, לשש שנים ו-4 חודשים מאחר והוא עמד מאחורי הגדלת "העסק" בתיכון Cathedral Catholic בסן דייגו. "זו הייתה שותפות עסקית. הוא סיפק את המריחואנה וגברת קווטש סיפקה את הלקוחות", אמר השופט וולש.

חבריה ובעלה לשעבר של קווטש התחננו מהשופט שיגלה רחמנות. לדבריהם, מדובר באישה שאוהבת את משפחתה והיא מתחרטת על מעשיה. השופט הגיב לכך ואמר כי היא "היוותה דוגמה נוראית" וחשפה את שני ילדיה, בני 17 ו-10, ל"סכנה עצומה" מכיוון שהכניסה סמים אל ביתה.

על פי החשד, קווטש לימדה נערה בת 16 כיצד למכור את הסם בתוך בית הספר בסן דייגו ואחד נוסף בעיר לה חויה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE