הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החזיקו את הדלת: כי גם הודור מ"משחקי הכס" מגיע ללונג ביץ' קומיקון, בלוס אנג'לס
כדאי שתתחילו לחשוב על רעיון לתחפושת לקראת כנס Long Beach Comic Con שמגיע קרוב אליכם וצפוי לכלול גם תחרות קוספליי. אתם לא רוצים לנצח?

ב-8 וב-9 בספטמבר תוכלו ליהנות מהגרסה המקומית של כנס קומיקון, Long Beach Comic Con, שתתקיים במרכז הכנסים של לונג ביץ', בלוס אנג'לס. האירוע מציג חגיגה של קומיקס ותרבות פופ, עם יצירות של סופרים מוכשרים, אמנים, מאיירים, יוצרים, אורחים מפורסמים, פאנלים, מציגים, סוחרים ועוד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 גם כריסטיאן ניירן, המוכר לרובנו כ-Hodor מ"משחקי הכס" ישתתף באירוע 

בין המאפיינים הרווחים מהם נהנים המשתתפים בכנסים מסוג זה, כמו גם בכנס המדובר, גם תחרות תחפושות וקוספליי: התחפשות לדמויות גיבורי על מספרים פופולריים, מחוברות קומיקס (cosplay– costume play), ממשחקי מחשב, מסדרות מאנגה, טלוויזיה ופנטזיה. את התחפושות מקובל להכין לבד. אך אפשר לרכוש בחנויות המתמחות בתחפושות בכלל או בתחפושות גיבורי על. ניתן גם להזמין באינטרנט. בתחרות התחפושות יבחנו על פי מידת ההשקעה ומידת היצירה העצמאית, מידת היצירתיות והדמיון ועל פי מידת הדמיון בין התחפושת לבין הדמות.

כבר התחלתם להכין את התחפושת שלכם? Long Beach Comic Con

בין המשתתפים הידועים יותר בכנס אפשר יהיה לראות את השחקן, כריסטיאן ניירן, המגלם את הודור, בסדרת הפנטזיה האייקונית, משחקי הכס.

כתובת: Long Beach Convention  Center, 300 East Ocean Blvd., Long Beach
טלפון: 562.436.3636
אתר: http://longbeachcomiccon.com/

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE