הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגיע הזמן למרוץ כדורים פורחים: הפסטיבל הגדול ביותר בעולם ממתין לכם ליד לאס וגאס
הפסטיבל הזה החל את דרכו לפני 35 שנה כאירוע משני שתפקידו להשאיר את התיירים בעיר רינו, שבנבדה, לסוף שבוע נוסף שלפני או אחרי אירועי ה-State Fair. עם השנים הפך האירוע למסורת מקומית אהובה וכיום הוא מפורסם בכל העולם

המשימה של מרוץ הכדורים הפורחים, Great Reno Balloon Race, שיתקיים, בין ה-7 ל-9 בספטמבר, ברינו שבנבדה, היא לספק אירוע תיירות ובידור, איכותי, בטוח וידידותי לכל המשפחה, עם מראות דרמטיים, שיחגגו את ההנאה שבטיסה, בעוד שהכניסה חופשית לכלל הציבור.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פסטיבל ומרוץ הכדורים הפורחים הגדול ביותר בעולם, Great Reno Balloon Race

מדובר במרוץ הכדורים הפורחים הגדול ביותר בעולם, שמאפשר למשתתפים להביט במשך ארבעה ימים אל השמיים ולצפות בקשת של כדורים פורחים מרחפים ודואים מסביב. האירוע החל את דרכו בשנת 1982 עם 20 כדורים פורחים והמשיך להתפתח עם השנים, כאשר מדי שנה משתתפים באירוע 100 כדורים פורחים.

הרעיון שעמד בבסיס ארגון הפסטיבל היה ליצור אירוע שיגרום למשתתפים להישאר בעיר במהלך סוף השבוע שבין אירועי ה-State Fair לבין אירועי המרוץ האווירי של רינו. כך, 35 שנה לאחר מכן, הפסטיבל הפך לאירוע שעומד בזכות עצמו, הן כמסורת מקומית אהובה והן ככזה שמוכר בכל רחבי העולם.

האירוע מתרחש כמה מיילים צפונית לדאונטאון רינו, והוא מושך אליו משתתפים מכל שכבות הגיל, נוכח הצבעים המרהיבים והמוסיקה המעוררת השראה. הפסטיבל זכה בפרסים רבים, ביניהם גם פרס ה-Best Special Event in Reno ופרס ה-Best Special Event in Northern Nevada.

התחיל עם 20 כדורים פורחים והגיע ליותר מ-100 מדי שנה

ממוצע הצופים שמגיעים לאירוע מדי שנה עומד על 120,000 והמספרים ממשיכים לעלות, בדיוק כמו מספר הבלונים עצמם.

מידע על חניה והגעה לאזור הפסטיבל אפשר למצוא באתר האינטרנט של הפסטיבל.

כתובת: San Rafael Regional Park, Rancho, Rancho Connector, Reno, Nevada
טלפון:  800.367.7366
אתר: https://renoballoon.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE