הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוצים להגיע למקום הראשון ברשימת רבי המכר? כתבו ספר שקשור בנשיא טראמפ
ספר נוסף שקשור בנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, מגיע למקום הראשון ברשימת רבי המכר. הפעם מדובר בכזה המפרט על מערכת היחסים המקצועית שהיתה למנהלת התקשורת לשעבר בבית הלבן, אומרוזה מניגולט ניומן, עם הנשיא

ספר הזיכרונות של אשת צוות הנשיא בבית הלבן לשעבר אומרוזה מניגולט ניומן, Unhinged, יצא לאור השבוע והתמקם מיד במקום ראשון ברשימת רבי המכר. כנראה שכל ספר שעוסק בנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, עובר את אותו מסלול תהילה. שהרי הספר המדובר מתאר את התקופה בה עבדה מניגולט ניומן במחיצת הנשיא ואת מערכת היחסים שלה עמו, כמנהלת התקשורת עבור משרד יחסי הציבור של ממשל טראמפ.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מכירה את טראמפ עוד מימי תכנית הריאליטי הטלוויזיונית, The Apprentice. אומרוזה מניגולט ניומן

מניגולט ניומן פגשה את טראמפ כמתמודדת בתכנית הריאליטי הטלוויזיונית, The Apprentice (המתמחה), והמשיכה להופיע לצדו בתכניות הריאליטי, The Celebrity Apprentice ו-The Ultimate Merger. ביולי 2016, היא הצטרפה לקמפיין הבחירות לנשיאות של טראמפ, כמנהלת הארגון אפרו-אמריקני. בהמשך לניצחונו של טראמפ היא שימשה בתפקיד מנהלת התקשורת כאמור משנת 2017 ועד 2018.

בחודש דצמבר 2017, פוטרה מניגולט ניומן מתפקידה על ידי ראש מטה צוות הבית הלבן, ג'ון קלי.

אחרי דרך ארוכה לצדו של טראמפ היא טוענת בספרה שהוא גזען.  מניגולט ניומן

בספרה מתייגת מניגולט ניומן את טראמפ כ"גזען" ומצהירה, כי היא היתה עדה לקיומן של צילומים לסדרת הריאליטי The Apprentice, במהלכן נשמע הנשיא אומר את המילה Nigger (כינוי גנאי לאפרו-אמריקנים).

בנוסף, מציינת מניגולט ניומן, כי תפקודו הקוגניטיבי של הנשיא הולך ומתדרדר. היא דחתה את הצעה של לארה טראמפ, שכללה שכר חודשי של 15,000 דולר והסכם מגביל ומצר צעדים, במסגרתו היתה אמורה מניגולט ניומן לשמש בתפקיד בכיר, במסע הבחירות הבא, שיצא לדרכו בשנת 2020.

הוצאה: Gallery Publishing Group  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE