הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סליה לנצח: התערוכה הגדולה ביותר שמוקדשת למלכת הסלסה, סליה קרוז, מגיעה למיאמי
אם עדיין לא ביקרתם במוזיאון החדש, The Cuban, שנפתח לאחרונה בעיר, אין הזדמנות טובה מזו: התערוכה הגדולה הראשונה של המוזיאון והתערוכה הגדולה אי פעם שמוקדשת לזמרת סליה קרוז

חדשות מרגשות לאוהדי הסלסה ולמעריצי מלכת הסלסה, סליה קרוז: התערוכה הגדולה שהוקדשה אי פעם לחייה ולפועלה של הזמרת, Forever Celia, מגיעה למיאמי. התערוכה תפתח ב-18 באוקטובר, במוזיאון החדש שנפתח לאחרונה בעיר, The Cuban, שמתמקד בתיעוד ובהצגת התרבות של הקהילה הקובנית מחוץ לקובה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 אמנית הסלסה הגדולה בעולם, סליה קרוז

פתיחת התערוכה הזו היא אירוע משמעותי בפני עצמו, משום שמדובר בתערוכה הגדולה הראשונה של המוזיאון החדש. היא תציג מגוון פריטים שהיו בבעלות זמרת הסלסה הגדולה בעולם, כולל תלבושות אקסטרווגנטיות עמן הופיעה הדיווה וכאלה שלא נראו מעולם. בין המיצגים יוצג גם קטע וידאו מהופעה של קרוז בבסיס חיל הים האמריקני, במפרץ גואנטנמו.

זו הפעם הראשונה, מאז מותה של קרוז בשנת 2003, בה מוצגים לקהל כל הפריטים והמוצגים הקשורים בזמרת ובמקום אחד. המורשת של קרוז, שנבנתה במשך שישה עשורים של קריירה מפוארת, ממשיכה לשמח אנשים, עם המוסיקה שהיא הותירה מאחור וכעת גם עם התערוכה שמוקדשת לה ובו זמנית חוגגת את התרבות הקובנית.

התערוכה הגדולה ביותר אי פעם שמוקדשת למלכת הסלסה, קרוז

כתובת: 1200 Coral Way, Miami
טלפון: 305.529.5400
אתר: http://thecuban.org/

צפו בסליה קרוז המופלאה:



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE