הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: שערוריית מין בקומפלקס של משרד השיכון
כל צוות ההנהלה בקומפלקס של שכונת ט'רוגס נק (Throggs Neck) הוחלף לאחר חשד לקיום מסיבות סקס וגם להטרדות מיניות

צוות ההנהלה של קומפלקס ט'רוגס נק (Throggs Neck) של משרד השיכון בניו יורק, קומפלקס של 29 בניינים וכ-3,000 תושבים, החליט לחגוג קצת יותר מדי כנראה. תלונות שהגיעו למפקחים על הצוות סיפרו על מסיבות סקס שערכו אנשי ההנהלה במשרדיהם עם הכפופים אליהם כאשר ישנו חשד גם להתעללות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כל צוות ההנהלה הוחלף לאחר דיווח החשדות על שערוריית הסקס שהתרחשה במתחם (צילום: FOX5)


המסיבות נערכו בהסכמה אך ישנה טענה של אחד מהעובדים כי ברגע שביקש להפסיק לקחת חלק בהן, קיבל בחזרה איומים כי הוא ייפגע מכך בצורה כלשהי.

נציגת איגוד הדיירים, מוניק ג'ונסון היא זו שגילתה ודיווחה על המקרה: "היו הרבה דיבורים על כך אז התחלתי לשאול שאלות", אמרה ג'ונסון שמיד כאשר הבינה את גודל השערורייה, דיווחה למנהל משרד השיכון של ניו יורק, ויטו מאסטיאצ'ולו שלא חיכה יותר מדי ומיהר להחליף את כל צוות ההנהלה בט'רוגס נק.

סנטור מדינת ניו יורק, ג'פרי קליין הביע בעבר את תמיכתו בדיירי הקומפלקס שסבלו מתנאים בלתי הולמים כאשר נאלצו לעבור חורף שלם ללא חימום בכלל והתלוננו מספר פעמים על עובש בקירות וצבע מתקלף. קליין הגיב על התנהגות הצוות בקומלפקס השיכון ואמר: "מספיק זה מספיק". הסנטור ציין גם כי אם ההאשמות יתבררו כנכונות יש לפטר מיידית את כל הצוות.

בינתיים, ביקורת גדולה נשמעת על כך שהעובדים המואשמים בקיום המסיבות רק הועברו למתחם אחר ולא פוטרו: "משטרת ניו יורק יכולה לפטר עובדים אבל משרד השיכון לא?" תהה חבר המועצה ריצ'י טורס שגדל במתחם הדירות בט'רוגס נק, "העברה למקום אחר היא לא תחליף לענישה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE