הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוצים לעבוד בדיסניוורלד? בקרוב זה ישתלם לכם יותר
אחרי החלטת דיסנילנד להעלות את שכר העובדים גם בדיסניוורלד הצטרפו למגמה עם העלאה של חמישה דולרים לשעה שתתבצע לאורך שלוש השנים הקרובות

לעבוד בחברת דיסני בהחלט נשמע כמו משהו כיפי למדי עבור הרבה אנשים, אבל עם שכר שעתי של 10 דולר, יש כאלה המחייכים רק בעבודה ולא כל הדרך אל הבנק. אז כדי שהחיוך יישאר על פניהם של כל עובדי דיסניוורלד באורלנדו, פארק השעשועים החליט להעלות את שכר העובדים ל-15 דולר לשעה, בכפוף לאישור ההסכם ע"י העובדים בחודש הבא.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


5 דולרים יותר לשעה יכולים להפוך את העבודה בדיסניוורלד לאפילו יותר מהנה (צילום: Time)


לאחר שבתחילת החודש הוחלט על מהלך דומה בדיסנילנד, גם בדיסניוורלד מיישרים קו ומחליטים להעלות את שכר העובדים הלא מאוגדים, שאינם שייכים לאיגוד מקצועי כלשהו. ההעלאה של חמשת הדולרים, שתחול על חצי מתוך 70 אלף עובדי פארק השעשועים הענקי, תתבצע בהדרגה לאורך שלוש השנים הבאות, עד 2021.

ההעלאה צפויה להוסיף 1,000 דולר לשכר החודשי של העובדים בסיום התהליך כאשר בנוסף לכך עובדי דיסניוורלד יהנו מבונוסים בגובה אלף דולר, תוצאה של רפורמת המסים בארה"ב עליה הכריז הנשיא טראמפ בסוף השנה שעברה.

אריק קלינטון, נשיא אחד האיגודים המקצועיים שהשתתפו במשא ומתן הארוך להעלאת השכר אמר: "אנו מרגישים שניצחנו בשביל כולם, גם לחברנו בדיסני שעומדים לקבל העלאה גדולה וגם עבור אלה שעדיין אין להם איגוד בתעשייה שלנו". 

"קבענו סטנדרטים חדשים", הוסיף קלינטון שציין גם כי רף שכר המינימום החדש בדיסניוורלד עשוי להשפיע על כל כלכלת אולרנדו כאשר מעסיקים שלא משתייכים לאיגוד כלשהו יצטרכו לשלם שכר גבוה יותר כדי למשוך אליהם עובדים.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE