הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אקדח הלם הרג חשוד במיאמי. השוטרים: לא התכוונו
שוטרי משטרת מיאמי ניסו להשתלט על חשוד שהתנהג בצורה מוזרה והחזיק סכין, שתי מכות באקדח ההלם היו יותר מדי עבורו והוא מת. השוטרים טענו: "לא הייתה לנו כוונה להרוג", אך הועברו לעבודות משרדיות

ניסיון הרגעה של חשוד במיאמי הפך לתסריט אימה עבור כל המעורבים לאחר ששוטרי משטרת מיאמי ניסו להשתלט לפני יומיים על לואיס לונה בן ה-38 באמצעות אקדח הלם חשמלי אך ככל הנראה גרמו למותו כאשר תיעוד של מצלמות השוטרים מהאירוע שוחרר היום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מצלמת הגוף של אחד השוטרים באירוע כאשר ברקע נראה לונה שוכב בתוך תחנת האוטובוס (צילום: משטרת מיאמי)


לונה נצפה משוטט בצורה מוזרה על כביש סמוך לשדרה החמישית ורחוב 79 במיאמי. המשטרה טענה כי לונה התנהג בצורה "לא יציבה" וחשדה כי הוא בהשפעת סמים. בסופו של דבר התיישב בתחנת אוטובוס והמשיך בהתנהגותו המוזרה כאשר הזיז את ראשו קדימה ואחורה ללא הרף והכה בזכוכית העוטפת את התחנה.

בשלב זה השוטרים שמו לב כי לונה מחזיק בידו סכין ונראה כאילו מנסה לפגוע בעצמו. לאחר שצעקו לעברו שיזרוק את הסכין החלו השוטרים להתקרב אליו עם אקדח ההלם החשמלי והפעילו אותו פעם אחת ולאחר חזרו שוב על הפעולה עד אשר לונה נותר שרוע על המדרכה ללא תגובה ופונה לבית החולים שם הוכרז כמת לאחר כשעה.

סגן מפקד משטרת מיאמי רונלד פפייר אמר: "זו כמובן טרגדיה וזו לא הייתה הכוונה שלנו. רצינו לעזור לו, להציל אותו ולהעביר אותו למקום בו יוכל לקבל טיפול רפואי או נפשי". שבעה שוטרים וסמל שהיו בזירה הועברו לאחר התקרית לעבודות משרדיות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE