הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מציאת גופת הילדה בתיק בלאס וגאס: התפתחות משמעותית בחקירה
לאחר שתחילה טענה שהילדה נחטפה מחניון של סופרמרקט, כעת הודתה איישה תומאס כי סטרה לבתה בת ה-3 וגרמה למותה. לחוקרים היא סיפרה את הפרטים המזעזעים כיצד כיסתה את הבת בשקיות פלסטיק והחביאה אותה בתוך התיק. שלושת הילדים הנוספים הועברו לרשויות מכיוון שגם האב נעצר, אך לא בקשר לרצח. החשודה כבר הובאה בפני שופט במחוז קלארק, שם היא צפויה לעמוד לדין על הריגה, לכל הפחות

כחמישה ימים לאחר מציאת גופתה של ילדה בת 3 בתוך תיק, משטרת לאס וגאס הצליחה לפענח את התעלומה. איישה תומאס, אמה של הילדה, הודתה בכך שהיכתה את בתה, מצאה אותה כשהיא לא נושמת ולבסוף החביאה את גופתה, כך על פי דו"ח המעצר שפורסם אתמול.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנרצחת, דז'ה תומאס (צילום: מש' תומאס)


כזכור, בשבוע שעבר סיפרה תומאס למשטרה כי הלכה לסופרמרקט מקומי עם ארבעת ילדיה. בשלב מסוים היא החלה לשוחח עם אישה נוספת ולא הבחינה בכך שבתה בת ה-3 נעלמה. המשטרה הוזעקה למקום והחלה לערוך סריקות נרחבות בכל השכונה במטרה למצוא את "החוטף".

בשלב מסוים נתנה תומאס לשוטרים את המפתח לבית שלה מתוך כוונה שיחפשו גם שם. מספר שוטרים חיפשו ברחבי הבית ולא מצאו דבר. מכיוון שתומאס שינתה את גרסתה במעט, הוחלט לערוך חיפוש נוסף בבית. במהלך חיפוש זה נמצא תיק גדול בתוך ארון חדר השינה של האם. על פי דו"ח המעצר, השוטרים שהבחינו בתיק אמרו שישנו ריח "רטוב ומעופש".

בתוך התיק נמצאה גופתה של הילדה הנעדרת. היא לא נשמה והרגישה מאוד קרה. השוטרים אף הבחינו במספר חבלות על גופה. כאשר החוקרים ניסו לשוחח עם תומאס בשנית, היא חזרה על הסיפור שהילדה נעלמה מהחניון של הסופרמרקט.


תומאס בביהמ"ש (צילום: AP)


תומאס נלקחה לתחנת המשטרה להמשך תשאול. שם היא הודתה בכך שסטרה לבתה בגלל שעשתה צרכים במכנסיים. לדבריה, הילדה נפלה אל הרצפה ולא הפסיקה לבכות. 

האם סיפרה כי בשלב הזה היא הלכה לחנות הנוחות "7-11", מרחק של 10 דקות הליכה מביתה. כאשר שבה, היא מצאה את הבת על רצפת חדר השינה כשהיא לא נושמת. היא הותקפה בפאניקה, לדבריה, ולכן עטפה את גופת הילדה במספר שקיות ניילון לפני שדחפה אותה אל תוך התיק. השימוש בניילון נעשה כדי להסתיר את הריח, היא סיפרה.


החשודה, איישה תומאס (צילום: משרד השריף במחוז קלארק)


בזמן ששלושת הילדים האחרים הועברו לחזקת רשויות הרווחה בעיר, תומאס נעצרה וככל הנראה תעמוד לדין על הריגה בנסיבות מחמירות. אביהם של הילדים נעצר אף הוא בשבוע שעבר, אך ללא כל קשר למוות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE