הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ענקית השבבים Micron תשקיע 12 מיליארד דולר בהרחבת מפעליה
יצרנית השבבים תרחיב את פעילותה בווירג'יניה באחת ההשקעות הגדולות ביותר בתולדות המדינה. מעל לאלף משרות בעל שכר גבוה במיוחד צפויות להתווסף למשק כבר בעוד כשנה וחצי. מנכ"ל החברה טוען שעתיד המכוניות ידרוש שבבים מתקדמים יותר, דבר שהוביל להחלטה להרחיב את המפעל: "מדובר בגידול מאוד מרגש עבורנו"

חברת Micron Technology, יצרנית שבבי הזיכרון למחשבים, הודיעה מוקדם יותר היום (ד') כי בכוונתה להרחיב את המפעל שלה בעיר מנאסאס (Manassas) שבווירג'יניה. על פי התוכנית, החברה תשקיע שלושה מיליארד דולר ב-12 השנים הקרובות, אחת ההשקעות הגדולות ביותר בתולדות המדינה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת Micron Technology (צילום: AP)


הרחבת המפעל תביא ליצירת יותר מאלף מקומות עבודה מצוינים בעבור מהנדסים וטכנאים, והחברה החליטה כבר עתה להתחיל בתהליך החיפוש אחר אותם עובדים מוכשרים. מנכ"ל החברה, סנג'אי מהרוטרה, סיפר כי להחלטה יש קשר מסוים לתעשיית המכוניות בארה"ב: "תחשבו על מכוניות העתיד לרגע. למעשה הן יהיו מרכזי נתונים ניידים. הן יצטרכו המון מידע שיצטרך להתקבל ולעבור עיבוד בצורה מהירה כדי לשמור על רמת בטיחות גבוהה. כאן אנחנו נכנסים", הוא סיפר.

עוד סיפר מהרוטרה כי רוב הכסף הנוסף יוקצה לטובת בניית "חדרים סטריליים" נוספים, שכן רק בחדרים מסוג זה ניתן לייצר את השבבים. ההערכות הן שידרשו כשנתיים להקים את האזורים הנוספים. "מדובר בגידול מאוד מאוד מרגש עבורנו", סיפר המנכ"ל.


המעבדות שבהן מיוצרים השבבים (צילום: AFP)


עם תום הסחר בבורסה בניו יורק, מנייתה של Micron ירדה בכמעט אחוז ונסחרת בעבור 51.83 דולר ליחידה. מתחילת השנה המנייה עלתה ב-27%.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE