הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: שוטר הואשם בהכאת צעיר מחוסר דיור בעת שהיה אזוק
האלימות של השוטר תועדה, כך לפי התביעה, במצלמות אבטחה. עם זאת, השוטר טוען כי לא היו דברים מעולם. בית המשפט קבע לו ערבות בגובה של 50 אלף דולר

שוטר משטרת ניו יורק הואשם אתמול (רביעי) בחשד שהיכה דייר רחוב צעיר בעת שהיה אזוק בצ'לסי, ושיקר על כך למפקדיו ובמסמכים שהגיש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אליג'ה סלאדין בבית המשפט, אתמול. הוא עשוי לרצות עד 4 שנות מאסר

השוטר אליג'ה סלאדין, 28, בא אתמול לבית המשפט העליון במנהטן, וכפר באשמה על מעשיו. התביעה טענה כי לפני כשנה וחצי הגיע השוטר למקום האירוע בעקבות דיווח על הסגת גבול, סלאדין מצא את הקורבן ישן במדרגות הקומה ה-25 בבניין של רשות הדיור המקומית ברחוב 17 מערב.

סלאדין העיר את הצעיר בן ה-19 ואזק אותו. עם זאת, במעלית בדרך למטה, התפתחה קטטה בין השניים שהגיעה גם ללובי הבניין. כך לפי עוזר התובע המחוזי פיליפ גארי.

"הנאשם היה מעל המתלונן האזוק, ששכב על בטנו בשלב הזה, והנאשם היכה אותו שוב ושוב בראש ובפנים", אמר גארי. בזמן שהמתינו לאמבולנס, סלאדין כביכול גרר את הקורבן האזוק בלובי והיכה אותו בצלעות ובצדדיו.

התביעה טוענת כי האירוע תועד במצלמות האבטחה שמוצבות במקום. הצעיר נותר עם סימני פגיעה בפניו ופגיעה מתחת לעינו השמאלית שדרכה תפרים.

סלאדין, מצדו, התעקש שהוא לא היכה את הצעיר, וכי סימני האלימות על גופו של מחוסר הדיור היו עוד מלפני שהשניים נפגשו בחדר המדרגות של אותו בניין.

גארי מסכים כי מדובר באירוע שיכול להסתיים בענישה על-תנאי משום שלשוטר הוותיק אין שום עבר פלילי. עם זאת, הוא דרש ערבות בגובה של 25 אלף דולר בשל חומרת המעשים.

עורך דינו של סלאדין, ריי דונס קושץ, טען כי מרשו שיתף פעולה במהלך 16 חודשי החקירה וראוי שישוחרר בלי ערבות.

למרות זאת, השופט גרגורי קארו קבע ערבות בגובה של 50 אלף דולרים, פי שניים ממה שהתביעה ביקשה, ואף הורה לשוטר להפקיד את דרכונו. סלאדין עשוי למצוא את עצמו נידון לארבע שנות מאסר במידה ויורשע בכל העבירות המיוחסות לו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE