הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האהבה באוויר: מי שרוצים למצוא את אהבת חייהם צריכים לטוס לחופשה
אם אתם רוצים למצוא את אהבת חייכם, ליצור קשרי עסקים או אפילו חברות ארוכת טווח, מסתבר שאתם יכולים לעשות את זה בדרך לחופשה, במהלך הטיסה

אהבה בשחקים היא לא רק סרט בכיכובו של טום קרוז. מסקר חדש עולה, כי ניצת ניצוץ בין נוסעים בטיסות לעתים קרובות ממה שניתן לשער וכי ניתן ליצור קשרי עסקים או חברויות ארוכות טווח במהלך הטיסה, בדרך לחופשה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד מתוך כל חמישים נוסעים מוצאים אהבה בטיסה

בסקר השתתפו יותר מ-5,000 נוסעים מכל רחבי העולם, שנשאלו על חוויות הטיסה שלהם ועל הקשרים שהם יצרו במהלך טיסות. מניתוח התוצאות עולה, כי אחד מתוך כל חמישים נוסעים פגש את אהבת חייו בטיסה.  

הסקר נערך בחודש יולי האחרון והוא כולל תשובות של נוסעים מ-141 מדינות שונות. עוד עולה מהנתונים, כי 16 אחוז מהנוסעים יצרו קשרי עסקים במהלך טיסות ו-14 אחוז מהנוסעים יצרו קשרי חברות ארוכי טווח, עם אנשים שהם פגשו במהלך טיסות. יתכן ואלה נתונים מפתיעים פחות, אם לוקחים בחשבון ש-51 אחוז מהמשתתפים השיבו כי הם ניהלו שיחות עם נוסעים זרים אחרים במהלך הטיסה.

יש אפליקציה שפועלת כרשת חברתית ומקשרת בין נוסעים

אך הנתון המפתיע באשר לנוסעים האמריקנים שהשתתפו בסקר היה, העובדה שהיו בקרבם שני זוגות אמריקנים שנפגשו בטיסות. בהמשך לכך, מי שרוצים לפגוש את אהבת חייו בטיסה הבאה, יכולים להתחבר לאפליקציה שמקשרת בין נוסעים מ-360 שדות תעופה בכל רחבי העולם.

מזינים את פרטי הטיסה או שדרה התעופה והאפליקציה מתפקדת כמעין רשת חברתית שמקשרת בין מי שטסים. היא מאפשרת להתחבר עם נוסעים אחרים, בעלי אינטרס משותף, כך שאפשר להיפגש במהלך הטיסה או על הקרקע.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE