הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת ניו יורק פיענחה את תעלומת חלקי הגופה שנמצאו בפארקים בעיר
בשבוע האחרון נמצאו מספר שקיות עם שרידי אדם במספר פארקים ברובע הברונקס, וכעת המשטרה אישרה שהיא פיענחה את המקרה המזעזע ועצרה שני חשודים, דקוון ווילר וסיארה מרטינז. לשניים עבר פלילי עשיר ושניהם בילו בעבר מאחורי סורג ובריח. קרובת משפחה של הנרצחת: "לאף בן אדם לא מגיע למות בצורה כזו"

משטרת ניו יורק אישרה מוקדם יותר היום (חמישי) כי חלקי הגופות שנמצאו בשני פארקים ברובע הברונקס שייכים לליסה מארי וולסקז בת ה-25, שנעלמו עקבותיה ב-22 באוגוסט. על פי החשד, היא הוכתה למוות בעזרת פטיש וגופתה בותרה ע"י בן הזוג של חברה שלה. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שני החשודים, דקוון ווילר וסיארה מרטינז


היא הגיעה לביתה של החברה, סיארה מרטינז, שסיפרה לה שהיא עוברת תקופה קשה עם בן הזוג, דקוון ווילר. במהלך הוויכוח בין השלושה, וולסקז חייגה אל מוקד החירום המשטרתי, 911. מסיבה זו ווילר התמלא בזעם והחליט לרצוח אותה בעזרת מכות חוזרות לראשה עם הפטיש, ולבסוף הוא ביתר את הגופה בזמן שבת הזוג נכחה בדירה והייתה מודעת למה שקורה.

פלג גופה התחתון וראשה נמצאו בשתי שקיות ניילון בפארק קרוטונה ביום שישי האחרון. ביום שלישי נמצאו שלוש שקיות נוספות גם חלקים נוספים מגופתה בפארק "בארטה פוינט" בשכונת האנטס פוינט.


זירת האירוע בה נמצאו חלקי הגופה ביום שלישי האחרון


מרטינז ו-ווילר נעצרו מוקדם יותר היום והם צפויים לעמוד לדין באשמת רצח, הריגה, ניסיון להחביא גופה, אחזקה לא חוקית של כלי נשק ושיבוש ראיות. "היא הייתה חברה שלי, אהבתי אותה", אמרה מרטינז עם כניסתה לבית המעצר. 

לפני כעשור, ווילר נשלח לתקופת מאסר של ארבע שנים בגין ניסיון לרצח. הוא השתחרר על תנאי בספטמבר 2012, אך חזר לבית הכלא בשנת 2015 לאחר שהואשם בניסיון לבצע שוד. הוא השתחרר מהכלא באפריל 2017.

מרטינז הורשעה בניסיון לבצע שוד בשנת 2010 ונשלחה לשנתיים וחצי לכלא, אך השתחררה בפברואר 2013.


הנרצחת, ליסה מארי וולסקז


"לאף בן אדם לא מגיע למות בצורה כזו. זה כל מה שיש לי להגיד. אני פגועה ושבורה", אמרה ג'קלין פרז, קרובת משפחה של הנרצחת. אמה של וולסקז נרצחה לפני 12 שנה מול ילדיה, ביניהם גם מארי. "זה הרבה יותר גרוע מאשר מותה", סיפרה פרז.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE