הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: צעיר שהאזין למוזיקה רועשת נדחף בזמן נסיעה מהרכבת הקלה בסן פרנסיסקו
סן פרנסיסקו: שני אנשים לא אהבו את העובדה שצעיר שמע מוזיקה בווליום גבוה ברכבת הקלה והבהירו לו איפה היו מעדיפים לראות אותו

נוסע השומע מוזיקה בעוצמה גבוהה באוטובוס, רכבת או כל אמצעי תחבורה אחר זו בהחלט יכולה להיות חוויה מעצבנת עבור שאר הנוסעים, אבל שניים ברכבת הקלה של סן פרנסיסקו לקחו את זה קצת קשה מדי והגיבו בצורה קיצונית לצעיר שלא שעה לבקשותיהם להנמיך את המוזיקה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנסים לדחוף את הצעיר מחוץ לרכבת (צילום מסך: הטוויטר של אנה סטרלינג)


שני סרטונים של האירוע שצולמו ע"י אחת הנוסעות ברכבת הועלו לאחר האירוע אמש לטוויטר ובהם אפשר לראות חלק גדול מהתקרית. באחד הסרטונים שניתן לראות כאן בכתבה השניים מנסים לדחוף באלימות את הצעיר החוצה מהרכבת לאחר שהיא עצרה בתחנה, כאשר הוא מנסה להיאחז בידיות הדלת כדי לא ליפול החוצה. 




הנוסעת שצילמה את הסרטונים עוד ניסתה לקרוא לעברם של שני הדוחפים להפסיק ולעזוב את הצעיר אך הם לא התייחסו. בסרטון נוסף אחד הגברים נראה לופת את צווארו של הצעיר ומצמיד אותו למושב ברכבת ומסכים לשחרר רק כאשר ניגשים אליו שני נוסעים נוספים ומבקשים ממנו להפסיק. 


תמונה מהסרטון השני בו נראה אחד הגברים העצבנים חונק את הצעיר (צילום מסך: הטוויטר של אנה סטרלינג)


אנה סטרלינג, הנוסעת שהעלתה את הסרטונים לטוויטר כתבה באחד הציוצים: "הוא בקלות יכל להיפגע מהתנועה שהגיעה מהכיוון הנגדי. זה לא בסדר, הוא רק ילד".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE