הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה באגם סופיריור: אב ושלושת ילדיו נהרגו בתאונת קייאק
כמעט משפחה שלמה נמחקה כאשר רוחות חזקות סחפו את הקייאק באזור בייפילד, וויסקונסין והרגו את אב המשפחה ושלושת הילדים, האם היא היחידה ששרדה

בילוי משפחתי שגרתי באגם סופיריור הפך היום לטרגדיה נוראית עבור משפחת פריימן מהעיר לויאל בוויסקונסין. אב המשפחה, אריק (39), בנו ג'נסן (3) ושתי בנותיו קירה (9) ואנאליס (5), נהרגו במהלך שיט בקייאק שערכו באגם, סמוך לבייפילד בוויסקונסין. האם קרי היא היחידה ששרדה את התאונה והיא חולצה מהמים הקפואים לאחר כמה שעות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אריק וקרי פריימן עם שלושת ילדיהם (צילום: עמוד הפייסבוק של קרי פריימן)


רוחות חזקות הפתיעו את המשפחה וגרמו לקייאק להתהפך כאשר חגורות ההצלה שכולם לבשו לא ממש עזרו במקרה הזה. האב ושלושת ילדיו ניסו לשחות לכיוון מישיגן איילנד כאשר האם חזרה לקייאק ההפוך כדי לקחת את תיק העזרה הראשונה שהיה שם בנוסף לטלפון ופנס. קרי פריימן ניסתה לחזור לבעלה והילדים לאחר מכן אך הגלים הפרידו אותה מהם.

בתחילה היא שמעה אותם צועקים ומתרחקים ממנה ואחרי זמן קצר נותק הקשר כאשר כמה שעות לאחר מכן נמצאו גופות האב והילדים בחלק אחד של האגם ובחלק אחר נמצאה קרי פריימן כאשר היא עדיין בחיים אך מתנשמת בכבדות וסובלת מהיפותרמיה.

פריימן עוד הספיקה לשלוח הודעת טקסט קצרה לאחותה שדיווחה למשטרה על המיקום של המשפחה אך האחות קיבלה את ההודעה רק ארבע שעות לאחר שנשלחה כאשר בזמן הזה האב והילדים ככל הנראה כבר לא היו בחיים.


תמונת ארכיון של אגם סופיריור באזור בייפילד, וויסקונסין (צילום: ליסה מאיירס)


"האגם יכול להשתנות מהר מאוד", אמר שריף מחוז אשלנד מייקל ברנן בניסיון להסביר מה גרם לטרגדיה כאשר סקוט קלאבר, בעלים של חברת סיורי קייאקים באזור בייפילד, ניסה לתת השערות משלו למה שקרה: "קשה לדעת מה גרם לקייאק להתהפך, התנאים באגם באמת יכולים להשתנות מהר. אתה יכול פשוט לעוף מהקייאק או שהתנאים יקחו אותך מעבר ליכולותיך".

קלובר העריך כי היפותרמיה הייתה הסיבה לכך שהאב והילדים לא שרדו כאשר הם נמצאו לבושים בבגדי ים בלבד בעוד האם שכן שרדה הייתה לבושה באופן מלא. "זה מסוג הימים שאתה ממש לא מצפה להם", סיכם השריף ברנן, "אתה חרד מזה ומקווה שאף פעם לא יתרחש מצב כזה בעבודת המשטרה שתצטרך באסון כזה בו מעורבים ילדים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE