הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אתם לא דרקון: אז כדאי שתשמרו מפני חטיפים שגורמים לכם לנשוף עשן
לאחרונה חטיפים שיוצרו עם חנקן נוזלי ומאפשרים לנשוף עשן מהפה ומנחירי האף, בדומה לנשיפת דרקון, הופכים ליותר ויותר פופולריים בירידים, בקניונים ובקרנבלים. אך מאזהרה שפרסם מינהל המזון והתרופות האמריקני עולה, כי הם מסכנים את הבריאות

מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) מזהיר את הצרכנים מפני אכילת מזון שהוכן עם חנקן נוזלי. בהודעה שפרסם המינהל בנושא הוא מזהיר את הצרכנים מפני הסכנות האפשריות באכילת מזון כזה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חטיף הדרקונים, שמוגש עם חנקן נוזלי

מההודעה עולה, כי אכילת מזונות שהוכנו עם חנקן נוזלי, כגון גלידה, דגני בוקר או קוקטיילים, עלולה לגרום לפציעה חמורה, כולל נזקים לאיברים פנימיים בגוף.

לפי האזהרה, שאיפת אדים שמשתחררים ממוצרי מזון או ממשקאות שהוכנו על ידי תוספת של חנקן נוזלי, מיד לאחר ההכנה, עלולה לגרום גם לקשיי נשימה, במיוחד אצל אנשים שאובחנו עם אסתמה.

אוכלים ונושפים מהאף כמו דרקון

מנתונים שפרסם המינהל עולה, כי לאחרונה, חברות המייצרות חטיפים מוסיפות להם חנקן נוזלי על מנת לייצר אפקט של "נשיפת דרקון". הנתונים מראים גם, כי נרשמה עליה בפופולריות של חטיפים אלה. כך, לאחר האכילה של החטיפים אנשים נושפים עשן מהפה ומנחירי האף; עשן שנראה כמו זה שנושף דרקון.

לעתים קרובות, חטיפים שמוצעים תחת השמות dragon's breath, heaven's breath או nitro puff, נמכרים גם בירידים שונים בכל רחבי ארצות הברית, בקניונים ובקרנבלים.  

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE