הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אם תזרח השמש או ירד גשם: לא יוותרו על החגיגה ב-Cambridge carnival, שיתקיים בצמוד לבוסטון
האירוע הקהילתי השנתי הגדול ביותר של קיימברידג' סיטי מתקיים כבר 26 שנה, עם תהלוכת תלבושות, בה המשתתפים רוקדים לצלילי מוסיקה שמייצגת את מגוון התרבויות המאפיין את בני הקהילה בעיר

יום ראשון, ה-9 בספטמבר, צפוי להיות ססגוני בכל מקום, אך בעיקר באזור העיר קיימברידג', הצמודה לבוסטון. שם, בשעה 12 וחצי בצהריים, יתחיל הקרנבל השנתי, Cambridge carnival, שכולל תהלוכה של חוגגים, לבושים בתלבושות צבעוניות, שהוכנו בעבודת יד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חוגגות לבושות בסגנון מצרי עתיק, Cambridge carnival

המשתתפים בתהלוכה המרהיבה יצאו בריקודים לצלילי מוסיקה שינגנו להקות מקומיות. במסגרת האירוע תתקיים גם חגיגה שלמה לילדים, יפעלו ביתנים לממכר מאכלים בינלאומיים שונים ודוכנים לממכר אמנות ומתנות.

אירועי קרנבל, ששורשיהם במסורות העתיקות של יבשת אפריקה, מתקיימים בכל רחבי העולם. הפסטיבל בקיימברידג' מתקיים מזה 26 שנה ונחשב לאחד האירועים השנתיים המרכזיים של האזור. מדובר באירוע הגדול ביותר באזור עם אלפי משתתפים, כשגולת הכותרת שלו היא תהלוכת התלבושות המרהיבה, שנערכת בליווי מוסיקה קצבית. המוסיקה, שמנגנות להקות שונות, מוקדשת ומייצגת את המסורות והתרבויות השונות של בני הקהילה החיים באזור.

את התלבושות מכינים המשתתפים בעבודת יד 

מדי שנה נרתמים לארגון ולהפקת האירוע כלל צוותי מחלקות העיר של קיימברידג', בהם אנשי משטרה, לוחמי האש, אנשי ופקחי מחלקת התעבורה, צוות המתנדבים הוותיקים של העיר, ספקים, מציגים ונותני חסות. כולם פועלים על מנת לתמוך בפסטיבל, באופן שיאפשר לאנשי העיר לחגוג את החיים בקהילה המגוונת.

Cambridge carnival, קייברידג' סיטי


הכניסה חופשית.

כתובת: Main Street from Vassar Street to Broadway
אתר: http://cambridgecarnival.org/

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE