הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"רואד רייג'" קיצוני: צפו באישה מנפצת חלון אוטובוס ודורסת את הנהג שוב ושוב
לאחר ויכוח קצר עם נהג אוטובוס של גרייהאונד בוושינגטון, הצעירה בת ה-20 לא הצליחה לעצור את זעמה והוציאה אותו בדרך אלימה במיוחד. צפו בסרטון המלא של התקרית

ויכוח בין נהגים בכביש הוא עניין שבשגרה אבל יש כאלה שלא מסתפקים במילים ובוחרים להשתמש באלימות כמו צעירה בת 20 מצפון מזרח וושינגטון שהתנהגה בצורה אלימה ופרועה במיוחד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנהגת האלימה דורסת את נהג האוטובוס ומנפצת את החלון שלו (צילום: 6abc)


בעימות האלים בכביש בלאדנסבורג בצפון מזרח וושינגטון היו מעורבים שני רכבים פרטיים ואוטובוס של חברת "גרייהאונד" (Greyhound). מריאנה סילבר בת ה-20 ניסתה לעקוף את האוטובוס בצורה מסוכנת ולא חוקית ותוך כדי כך פגעה בצדו של רכב נוסף. בין סילבר לנהג הרכב שנפגע על ידה התפתח ויכוח מילולי.

בשלב זה נכנס גם נהג האוטובוס לתמונה ואמר לסילבר: "את נהגת משוגעת, את צריכה לרדת מהכביש". את המשפט הזה סילבר כנראה לא אהבה במיוחד והתגובה שלה הייתה ניפוץ החלון שלצד מושבו של נהג האוטובוס, תחילה עם אלת בייסבול, מה שפחות הצליח ולאחר מכן עם מגבה (ג'ק) לרכב, שהיה אפקטיבי הרבה יותר.




בזמן הזה נהג האוטובוס נעמד מול רכבה של סילבר כדי למנוע ממנה לברוח מהמקום בזמן שהוא מתקשר למשטרה. סילבר לא התרשמה וניסתה בכל זאת לנסוע מהמקום תוך שהיא פוגעת בנהג האוטובוס מספר פעמים עד הניסיון הסופי בו גררה את הנהג כמה מטרים עד אשר הוא נפל מקדמת הרכב והנהגת הפוגעת ברחה מהמקום.

סילבר נעצרה לבסוף ע"י משטרת וושינגטון והואשמה בתקיפה עם נשק מסוכן כאשר המשטרה ציינה גם את ניסיונותיה לדרוס את נהג האוטובוס.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE