הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חופשה מהצמחים: יותר ויותר מלונות מכניסים מריחואנה לתפריט האוכל שלהם
מקוקטיילים עם גראס ועד ארוחות ערב מנות בשר שמבושלות עם קנאביס- יותר ויותר בתי מלונות מכניסים את הצמח לתפריטים שלהם, והאורחים לא יכולים להיות יותר מרוצים

תחשבו על התרחיש הבא: סיימתם להשתכשך בג'קוזי בסוויטה וירדתם לארוחת ערב בחדר האוכל של המלון, שם התפנקתם בצלי בשר עם מריחואנה. לא, לא מדבר בסצינה מסרט הוליוודי אלא בטרנד הולך וגובר של בתי מלון בארה"ב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ארוחת קנאביס ב-Thompson, סיאטל. צלי בשר בציר מריחואנה


בחודשים האחרונים, עקב הלגליזציה במדינות רבות, יותר ויותר בתי מלון החליטו להכניס את צמח הקנאביס לתפריט הקבוע שלהם. כך לדוגמא, במלון Roosevelt שבהוליווד תמצאו קוקטיילים מבוססים קנאביס, כשהפופולרי מבינהם הוא דווקא המוחיטו הירוק שיעלה 18 דולר.

גם קינוחים שמבוססים על הצמח הירוק תמצאו במלון הזה, החל מפרוזן יוגורט ועד עוגת תפוחים- כולם מכילים את החומר הפעיל בקנאביס. "מדובר במוצרים מאד פופולריים" אמר מנהל חדר האוכל והבר במלון, פיטר הנסן.


מוחיטו קנאביס ב-Roosevelt שבהוליווד. טרנד הולך וגובר


אם תנפשו ב-Thompson בסיאטל, תוכלו להתפנק בארוחת ערב בשרית, גם היא מבוססת על צמח הקנאביס. צלי בשר שמבושל במשך זמן רב בציר מריחואנה (כן, יש דבר כזה) או סטייל עגל שמטוגן בשמן קנאביס. מה שבטוח הוא שמהחופשה הזאת תצאו מחייכים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE