הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כך מתכוונת וולמארט להחליף את רשת טויס אר אס בתחום הצעצועים
נתח שוק זה לא צעצוע: לאחר שרשת טויס אר אס פשטה את הרגל מתכוונת וולמארט למשוך מיליוני אמריקאים לחנויות שלה עם הגדלת ההיצע של הצעצועים לקראת חג המולד. שאר הרשתות גם נוהגות כך ואמזון אף הקדימה את פרסום רשימת 100 הצעצועים המומלצים

כשהיא מתכוננת לתקופת החגים הראשונה מזה עשורים ללא תחרות מ"טויס אר אס", רשת וולמארט הבחינה בהזדמנות פז למלא את החסר ולתפוס לעצמה נתח שוק גדול יותר בתחום הצעצועים. בשבוע שעבר הודיעה הרשת כי היא תגדיל את כמות הצעצועים שמוצעים בחנויות הפיזיות ב-30%, ואילו באתר האינטרנט כמות הצעצועים תגדל ב-40%.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת וולמארט (צילום: Shutterstock)


בחברה גם מתכננים להציע מאות מותגי צעצועים באופן בלעדי, ואף לערוך הדגמות ופעולות דומות נוספות בתוך תחומי החנויות. כאמור, הרשת מנסה למלא את החסר בכל הקשור לרשתות "טויס אר אס" ו-"בייביס אר אס", שעד לא מזמן הניבו מכירות בגובה 7 מיליארד דולר ב-800 החנויות שלהן.

"אנחנו משקיעים בכל הקטגוריות של הצעצועים כדי להבטיח את ההיצע הרחב ביותר", אמרה אן מרי קהו, סמנכ"לית מחלקת הצעצועים של רשת הקמעונאות. 


צעצועים בחנות של וולמארט (צילום: Shutterstock)


השינוי שמנסה להנחיל רשת וולמארט אינה נעלמת מעיני המתחרות שלה. רשתות רבות, ביניהן JCPenney וקוהלס (Kohl's) הודיעו לאחרונה כי יפעלו באופן דומה ויגדילו את היצע הצעצועים בחנויות. רשת Party City צפויה לפתוח כ-50 חנויות זמניות שבהן יימכרו רק צעצועים, בדומה למה שעושה הרשת עם תחפושות לקראת חג ליל הקדושים ("האלווין").

גם רשת טרגט מחפשת להרוויח מהעובדה שטויס אר אס כבר לא נמצאת בשוק, ורוכשי הסחורות שלה קנו כמויות גדולות של צעצועים לקראת תקופת חג המולד שמתקרבת. "בהתחשב בקשר החזק בין ילדים לבין המותג שלנו, צעצועים זו קטגוריית מפתח בעבורנו", אמר בריאן קורנל, מנכ"ל טרגט, בשבוע שעבר.

כמובן שגם ענקית האינטרנט אמזון רוצה נתח מכובד משוק הצעצועים. בשבוע שעבר פרסם האתר את רשימת 100 הצעצועים המומלצים שלו, כשבועיים לפני המועד הרגיל. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE