הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס: דניאל בן השלוש נרצח; החשודה ברצח: האמא
כשבועיים לאחר שנמצאה גופתה של ילדה בת 3 בתוך תיק בבית אמה, אותר הבוקר דניאל ת'ריו בן 3 ללא רוח חיים באזור הפארק הלאומי "לייק מיד". אמו דיווחה עליו כנעדר, אך הגרסה שמסרה לבלשים העלתה את חשדם. חיפושים נרחבים נערכו עד שגופתו נמצאה עם שחר. האם, ביחד עם בן זוגה, נעצרו

חוקרי משטרת לאס וגאס מצאו מוקדם יותר היום (ב') את גופתו של הפעוט שעליו דווח כנעדר מפארק סאנסט יום קודם לכן. סגן ריי ספסנסר, בלש במחלקת הרצח, סיפר כי גופתו של דניאל ת'ריו נמצאה בשעות הבוקר המוקדמות בסמוך לפארק הלאומי "לייק מיד".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דניאל ת'ריו בן ה-3, גופתו נמצאה הבוקר (צילום: משטרת לאס וגאס)


שני בני אדם, אמו בת ה-20 של הפעוט ובן זוגה בן ה-40, נעצרו. תחילה הם הואשמו בהתעללות בילד, אך כעת ההאשמה "תשודרג" לרצח. "יש לנו מושג איך הילד נרצח. מה שכן אספר לכם זה שזה מטריד ביותר", אמר ספסנר. 

אמו של הפעוט הזעיקה את המשטרה אל פארק סאנסט בשעה 9:00 בבוקר, שם היא טענה שענתה לשיחת טלפון ולא הבחינה בכך שבנה נעלם. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות באזור, ומספר סוכנויות נוספות הצטרפו למאמצים, לרבות משרד השריף של מחוז קלארק, סוכני מחלקת חטיפות הילדים מה-FBI ואנשי משמר הפארקים הלאומיים.


ההודעה שפרסמה משטרת לאס וגאס, לפני שהבינו כי מדובר ברצח (צילום: טוויטר)


בשעה 1:00 בצהריים, הלבשים החלו לשים לב לפערים גדולים בסיפור שסיפרה אם הפעוט. החיפושים נמשכו אל תוך הלילה, והגופה נמצאה עם שחר. על פי ספנסר, הפעוט ככל הנראה נרצח כ-12 שעות לפני השיחה המקורית של האם. היא, ביחד עם בן הזוג, נעצרו מיד לאחר גילוי הגופה.


נוכחות משטרתית גדולה בפארק בו "נעלם" הפעוט, אתמול (צילום: רויטרס)


ילד נוסף, בן שנתיים בלבד, הועבר לחזקת רשויות הרווחה בעיר. הבלשים שהגיעו לבית המשפחה מצאו מספר סימנים לאלימות, אך סירבו לפרט. בשלב זה, לא ברור אם לבן הזוג של האישה יש קשר ביולוגי אל הילדים. 


חיפושים נרחבים אחר הפעוט הנעדר, אתמול (צילום: AP)


גילוי מחריד זה מגיע כשבועיים לאחר מקרה דומה ביותר, בו אישה דיווחה על כך שבתה בת ה-3 נעלמה מחניון של סופרמרקט מקומי. בהמשך התברר כי האם חבטה בילדה וגרמה למותה, וזאת לאחר שגופתה של הילדה הצעירה נמצאה עטופה בתוך שקיות ניילון בתיק.


סגן ריי ספסנסר מכנס מסיבת עיתונאים ובה מודיע על מציאת הגופה, מוקדם יותר היום (צילום: פייסבוק לייב)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE