הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון במהלך החג: ילד נדרס למוות במצעד לכבוד ה"לייבור דיי"
כמדי שנה, גם היום נערכה תהלוכה בעיירה ווינדסור (קולורדו), אך מסיבה שאינה ברורה פגעה מכונית בילד, שגילו לא פורסם. הוא הובהל לבית החולים המקומי, שם נאלצו לקבוע את מותו כעבור זמן קצר. מפקד המשטרה: "הילד ומשפחתו נמצאים בלבנו ברגעים אלה. ווינדסור היא עיירה קטנה, אך כולם קרובים אחד לשני"

ילד אחד נהרג לאחר שנחבט ונדרס ע"י במת תהלוכה בזמן חגיגות הלייבור די בעיירה ווינדסור, הממוקמת כ-50 מייל צפונית לעיר דנבר. המשטרה אישרה שהילד, ששמו או גילו לא פורסמו, השתתף במצעד Harvest Festival שנערך לכבוד החג. פרדמיקים שנכחו במקום העניקו לילד טיפול ראשוני, אך מותו נקבע בבית החולים כעבור זמן קצר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע לאחר הפגיעה בילד, מוקדם יותר בעיירה ווינדסור


"הילד ומשפחתו נמצאים בלבנו ברגעים אלה. ווינדסור היא עיירה קטנה, אך כולם קרובים אחד לשני. אנחנו מקווים שנוכל להגן על פרטיות המשפחה בזמן שהם עוברים תקופה קשה זו", אמר ריק קלימק, מפקד המשטרה בעיירה.

כאמור, הילד נבחר לשהשתתף במצעד החגיגי. בסמוך לשעה 10:30 בבוקר (שעון מקומי), התקבלה השיחה הראשונה אודות האירוע במוקד המשטרתי 911.

בובי רייס, עד ראייה, מסר שהפגיעה בילד התרחשה בצומת הרחובות צ'סטנט ו-7. הוא מיד הזעיק את כוחות ההצלה ומסר כי ראה את הילד נושם במשך כחצי דקה לאחר הפגיעה. 


זירת האירוע לאחר הפגיעה בילד, מוקדם יותר בעיירה ווינדסור


כוחות הצלה רבים היו כבר פרוסים במקום, ועל כן הם הגיעו אל הילד במהרה. הוא הועבר אל בית החולים UCHealth Center of the Rockies, שם נקבע מותו. 

במת התהלוכה שפגעה בילד שייכת לכנסייה מקומית, ונהגה הפסיק בנסיעה כאשר שמע את צעקות הילד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE