הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בניגוד למגמת ההתייקרות של הדלק השנה, AAA צופה ירידת מחירים בקרוב
האגודה האמריקאית למכוניות צופה כי המחיר הממוצע בעבור גלון דלק יירד בחודשים הקרובים ויגיע ל-2.70 דולר, וזאת בעקבות תופעה מוכרת לפיה הביקוש לדלק יורד לאחר חג הלייבור דיי. "צרכנים יבחינו בחסכון של ממש", אמרה דוברת האגודה. כזכור, מתחילת השנה ישנה עלייה קבועה במחירי הדלק, ובחלק מהמדינות גלון שנמכר כיום התייקר בחצי דולר לעומת השנה הקודמת

הנהגים על כבישי ארצות הברית יזכו בקרוב לחדשות טובות, וזאת בשל התחזית לפיה מחיר הדלק הממוצע ברחבי המדינה יירד באופן משמעותי בחודשים הקרובים. על פי האגודה האמריקאית למכוניות (AAA), המחיר הממוצע בעבור גלון של דלק יירד ל-2.70 דולר, 14 סנט פחות מהמחיר הממוצע כיום ו-25 סנט פחות ממחיר השיא הממוצע של השנה, 2.97 דולר שנקבע בחודש מאי האחרון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


"עלות ייצור הדלק היה יציב בחודש אוגוסט, וכאשר משלבים נתון זה עם הירידה הצפויה בביקוש לדלק לאחר חג הלייבור דיי, ניתן להסיק כי מחיר הדלק יירד וצרכנים יבחינו בחסכון של ממש", אמרה ג'אנט קסלאנו, דוברת AAA. נכון להיום, המחיר הממוצע ברחבי ארה"ב נאמד על 2.84 דולר.

מומחים מסבירים כי בכל שנה מחיר הדלק יורד לאחר חג הלייבור דיי, שכן חג זה מסמן את סוף תקופת הקיץ בה רבבות נוסעים ברחבי המדינה. הירידה הצפויה אינה חלק מהמגמה של השנה, בה המחיר הממוצע גבוה ב-41 סנט לעומת השנה הקודמת. במדינות מסוימות, ביניהן קליפורניה והוואי, ניתן למצוא מחירי דלק הגבוהים בחצי דולר מהמחיר בשנה הקודמת.

המדינות שבהן ראו את העלייה הקלה ביותר במחירים הן נברסקה (עלייה של 35 סנט לעומת 2017), איווה ולואיזיאנה (36 סנט לעומת השנה הקודמת) ומיזורי ודקוטה הדרומית עם עלייה של 37 סנט לעומת שנה שעברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE