הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי 20 שנה: לורן היל מגיעה להופעה בלאס וגאס על מנת לחגוג את ה-Miseducation שלה
אלבום המופת של הזמרת, The Miseducation of Lauryn Hill, משנת 1998, חוגג שני עשורים. במסגרת החגיגות יצאה היל לסיבוב הופעות שמגיע לעיר בסוף השבוע הקרוב

אחת הסיבות לרוץ לקנות כרטיסים למופע של לורן היל, שיתקיים השבוע, ב-7 בספטמבר, בלאס וגאס, היא חגיגות 20 השנה לצאת אלבום המופת שלה, The Miseducation of Lauryn Hill. החגיגות היוו סיבה מספקת להוציא את היל לסיבוב הופעות משמעותי בארצות הברית, כשאחת העצירות כוללת גם את עיר ההנאות והבילויים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הורגת אותנו ברכות, לורן היל

היל נחשבת לאחת מהקולות הנשיים הטובים ביותר של 25 השנה האחרונות במוסיקה העולמית. היא שבה אלה הבמה עם מוסיקת סול והיפ הופ, כמו שרק היא יודעת לעשות. במהלך המופע המדובר, היא תבצע את כל הלהיטים הגדולים שלה מהאלבום החוגג 20 שנות. המעריצים צפויים להתענג מכל רגע.

בין השירים שעל הפלייליסט אפשר למצוא את הלהיטים Doo Wop - That Thing רק כדי לעורר את הזיכרון, נציין שהיל זכתה לתהילה יחד עם שלישיית ההיפ הופ, The Fugees, במהלך שנות ה-90. היא הפכה לשם מוכר בתעשייה לאחר שהשלישייה הוציאה את האלבום השני שלה, The Score, שכלל את החידוש של היל לשיר Killing Me Softly ואת הלהיט Ready or Not. האלבום הפך לנקודת ציון משמעותית בסצנת הראפ, הרגאיי והסול בעולם.

חוגגת 20 שנה, היל 

גם אלבום הבכורה של היא משנת 1998 הביא להיל, שהיתה אז בגיל 23, הצלחה גדולה שהלכה וגברה עוד יותר לאחר מכן, עם הישגים מרשימים בבילבורד וחמישה פרסי גראמי.

מחיר: החל מ-129 דולר.
כתובת:  The Joint, 4455 Paradise Rd, Las Vegas
טלפון: 800.473.7625
אתר: https://hardrockhotel.com/las-vegas-entertainment/1-joint-overview.php

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE