הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אין בזה בושה": הרשת מתייצבת לצד שחקן העבר שעובד כיום בטריידר ג'ו
רבים זוכרים את ג'ופרי אוונס בתור בעלה של סנדרה הקסטבל מ"משפחת קוסבי". בסוף השבוע התקשורת ביישה אותו על עבודתו, כאורז מצרכים בקופה, אך הרשת ושחקנים נוספים יצאו להגנתו



בעבר, אדם ישר שעובד למחייתו הייתה סיבה לגאווה בארצות הברית. אבל נראה שהיום הדבר אינו כך - במהלך סוף השבוע של ה"לייבור דיי", השחקן ג'ופרי אוונס נצפה אורז מצרכים בקופה של סניף טריידר ג'ו לפרנסתו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ופרי אוונס, אז והיום


לקוח בחנות של הרשת בקליפטון זיהה את אוונס, שמוכר בעיקר מתפקידו כאלווין טיבידו מ"משפחת קוסבי". אותו לקוח צילם את אוונס, ופרסם את התמונה ברשתות החברתיות.

התמונה הגיעה לדיילי מייל והפכה לכתבת שיימינג: "משינון טקסטים לשירות התור הארוך". המשך הכתבה הייתה מעליבה לא פחות. "תוך שהוא עונד תג זיהוי עם שמו, חולצתו של הכוכב לשעבר הייתה מוכתמת בזמן שהוא שקל שק תפוחי אדמה".

הכתבה היכתה גלים ברשתות החברתיות לכל אורך סוף השבוע, לאחר שחדשות פוקס צייצו גם הם את התמונה.

אך נראה כי התגובה הציבורית הייתה הפוכה לזו שניסו כלי התקשורת להציג, ואוונס קיבל תמיכה אדירה. שחקנים אחרים ומעריצים התייצבו להגנתו של השחקן לשעבר.

השחקנית ג'סטין בייטמן אמרה כי אוונס מרוויח כסף בדרך הגונה. "אז 26 שנה אחרי תפקיד אחד בטלויזיה, האיש הזה נראה שונה (מפתיע) ומרוויח משכורת בצורה הוגנת בטריידר ג'ו. האנשים שמעבירים את התמונה הזאת הלאה הם פשוט זבל".

השחקן כריס רנקין, שהופיע בסרטי הארי פוטר, אמר כי הוא עבד במטבח לאחר שסדרת הסרטים המפורסמת הסתיימה. "הייתי צריך עבודה, אין בזה בושה. ואתם יודעים מה? מאוד נהניתי מזה. עושים את מה שצריך לעשות ואין מה להתבייש בכך", כתב בטוויטר.

שחקנים ומפורסמים נוספים יצאו להגנתו של אוונס, וחלקם אף סיפרו על עבודות שעשו לאחר שהתפרסמו, משום שהיו צריכים את הכסף. מי במטבח, מי בשטיפת רצפות ועוד.

אוונס, 57, שיחק בתפקיד החבר שהפך לבעלה של סונדרה הקסטבל ב"משפחת קוסבי", והיה שחקן קבוע בסדרה לפחות חמש עונות.

מאז שהסדרה התבטלה בשנת 1992, הוא לא התבטל. הוא שיחק בתפקידים אורחים בסדרות שונות ובהן חוק וסדר, לוציפר, הרשימה השחורה ועוד. הוא גם השתתף כמה פעמים כאורח בתכנית "השמש תמיד זורחת בפילדלפיה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE