הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יש לכם 245 ימים בשנה לחופשה? כנראה שההצעה הבאה מושלמת עבורכם
בחברת הספנות, Viking, טוענים שההפלגה שתכננו היא הארוכה ביותר מעולם. אם תרכשו כרטיס עד ה-31 בדצמבר תוכלו לקבל 6,000 דולר להוצאות על הסיפון ועל החופים בהם תעגון הספינה

חברת הספנות, Viking, שמפעילה קווי הפלגות יוקרה, פרסמה תכנית להפלגה שצפויה לצאת לדרך בשנת 2019, תחת הכותרת "ההפלגה הארוכה ביותר בעולם". החברה משווקת את התכנית כהפלגה האולטימטיבית: מדובר במסע שמקיף את כל הגלובוס, עם עצירות בשש יבשות, 59 מדינות ו-113 נמלים, כולל הנמל של לוס אנג'לס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבית שלכם לשמונת חודשי המסע: Viking Sun

המסע על ספינת הפאר, Viking Sun, שימשך שמונה חודשים, כפול באורכו מן המסלולים הקודמים בהם הפליגה החברה. ההפלגה צפויה לצאת לדרך ב-31 באוגוסט 2019 מגריניץ', שבסמוך ללונדון. היא תעצור בריו דה ז'ניירו; באושואיה, שבדרום ארגנטינה; בהובארט שעל האי האוסטרלי, טזמניה; בהו צ'י מין סיטי שבווייטנאם; במומבאי שבהודו; בלוקסור שבמצרים; ובשמונה נמלים נוספים בדרום אמריקה, כולל בפרו ובצ'ילה, בהם לא עגנו ספינות החברה עד כה.

הנוסעים שיצטרפו להפלגה ייהנו מכל יתרונות השהות בבתי מלון מפוארים ב-22 ערים. גם למי שמעוניינים להפליג לתקופות קצרות יותר, מציעה החברה אפשרויות מעניינות, שמתחילות או מסתיימות בלוס אנג'לס.

כאן תוכלו להרגע בכל אחד מ-245 הימים שתבלו על הסיפון, הלאונג' של ספינת Viking Sun

מחירי החדרים שעל הספינה במסע הארוך ביותר מתחילים ב-92,990 דולר לאדם. המחיר למסלול הפלגה של 127 יום מתחיל ב-47,995 דולר לאדם. המחירים כוללים כרטיסי טיסה בינלאומיים במחלקות עסקים, אינטרנט אלחוטי, חבילות משקאות וחוויות תרבות על החוף בכל נמל.

החברה מציעה תמריצים למי שיקדימו לרכוש כרטיסים. הרוכבים עד ה-31 בדצמבר יקבלו סך של 4,000 דולר להוצאות על השתתפות בתכניות בילוי לבחירה על החוף וסך של 2,000 דולר להוצאות על הסיפון.

טלפון: 866.984.5464

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE