הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נשים קטנות: גם אחרי 150 שנה הרומן הזה רלוונטי והנה גרסה קולנועית נוספת שמעידה על כך
הסיפור Little Women זוכה לגרסה קולנועית חדשה, שמתרחשת בתקופה העכשווית להבדיל מהגרסאות הקודמות שהתחקו אחר התקופה בה נכתב הרומן

ב-28 בספטמבר תוכלו להיזכר עד כמה לאחיות ולחלומות שלהן יש יכולת ייחודית לעודד ולשנות את העולם. גם אחרי 150 שנה, הרומן הקסום של לואיזה מיי אלקוט, Little Women (נשים קטנות), הניע נשים בכל הגילאים לחלום יחד ולחגוג את המשפחתיות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בגרסה העכשווית עם הלפטופ והסמארטפון, "נשים קטנות"

האחיות מארץ', – מג, ג'ו, בת' ואיימי – היו מחויבות לתמוך אחת בשנייה תמיד; גם כשהיו ילדות קטנות שמשחקות בעליית הגג דרך וגם כנשים שחיות עם מטרות מוגדרות. עם זאת, ההתבגרות כרוכה לא פעם גם בפרידות. בהיותה סופרת שאפתנית, עוזבת ג'ו לניו יורק על מנת לנסות לפרסם את הרומן שכתבה. בעקבות הדחיות החוזרות ונשנות, העורך שלה מאתגר אותה לכתוב משהו מעניין יותר; משהו על המשפחה שלה.

כאשר טרגדיה מביאה את האחיות חזרה הביתה, האחדות שלהם מקבלת משמעות חדשה. בזמן שהיא מנחמת את אחותה החולה, מבקשת בת' רק דבר אחד: סיפור. בו זמנית מכירה ג'ו את הגבר המושלם.

מבוסס על הרומן שעסק בגירל פאוור כבר לפני 150 שנה, Little Women

בגרסה הקולנועית הקודמת כיכבו סוזן סרנדון, וינונה ריידר וקלייר דיינס. בגרסה העכשווית לסיפור, שרה דוונפורט מגלמת את ג'ו מארץ; אלי ג'נינגס מגלמת את בת' מארץ'; מלאני סטון מגלמת את מג מארץ'; טיילור מרפי מגלמת את איימי מארץ; ולאה ת'ומפסון מגלמת את אמא (מארמי) מארץ'.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE