הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוהיו: תלמידי תיכון הכינו הפתעה מרגשת לילד שסבל ממעשי בריונות
חרף העובדה שהוא סובל משיתוק מוחין, טיילן אורטון בן ה-8 ביקש לשחק פוטבול, ספורט שאהב מגיל צעיר. הוא בכה עד שנרדם לאחר האימון הראשון, בו סבל מהצקות של ילד נוסף. שחקני קבוצת הפוטבול של תיכון מקומי לא הסכימו לשתוק והזמינו את הילד הקטן להיות חלק בלתי נפרד מעונתם, שנפתחה ביום שישי האחרון

טיילן אורטון הוא ילד בן 8 שאוהב פוטבול מאז שהוא זוכר, ולכן היה ברור שהוא מתרגש מאוד מכך שנרשם לראשונה לליגה מקומית. אך האימון הראשון של אורטון, שסובל משיתוק מוחין, נגמר בדמעות מכיוון שאחד המאמנים צעק עליו וילד אחר צחק עליו. אמו, קארי ווילמות', סיפרה שטיילן נרדם באותו הלילה בדמעות תוך כדי שהוא שואל אותה מדוע הוא אינו מספיק טוב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שחקני הפוטבול של תיכון פינדליי, במהלך ההפתעה שהכינו לטיילן אורטון


ווילמות' פנתה לרשת הפייסבוק כדי לספר את סיפורו, והפוסט הפך לוויראלי. אחד האנשים שקרא את הפוסט והתרגש ממנו הייתה אמילי בקמן, אשתו של מאמן קבוצת הפוטבול של תיכון מקומי, שעלתה על רעיון טוב לשפר את מצב רוחו של הילד.


טיילן אורטון עם מדי הפוטבול שלו


בשבוע שעבר הגיעו מספר שחקני פוטבול מתיכון פינדליי אל בית הספר של טיילן, שם הפתיעו אותו במהלך ארוחת הצהריים. הם הזמינו אותו להגיע לכל משחקי הבית של הקבוצה, שם יזכה לכבוד של מלכים ויהיה רשאי להסתובב באזור ששמור לשחקנים בלבד. הם אף הכינו לו פוסטר ובו נכתב, "טיילן, בוא לבלות איתנו בימי שישי", היום שבו מתקיימים משחקי פוטבול בתיכונים.


טיילן אורטון ביום שישי האחרון, לקראת עלייה השחקנים למגרש


"אחרי כל מה שקרה, זה היה מאוד משמעותי עבורו", סיפרה אמו. היא סיפרה שבאותו הלילה הוא נרדם עם הפוסטר שהכינו לו. "האמת, המבט על פניו היה פשוט מדהים. פוטבול זה ענף ספורט נהדר. המאמנים, המורים וההורים מלמדים אותנו לעשות את הדבר הנכון, והיום הייתה לנו הזדמנות לעשות זאת", סיפר טאנר ריקל, הקווטרבק והמנהיג של קבוצת הפוטבול מתיכון פינדליי.


הפתיעו את טיילן אורטון עם חולצה משלו


יומיים בלבד לאחר שהפתיעו את טיילן בבית הספר, הוא הגיע לאצטדיון המקומי ועודד את הקבוצה. הפתעה נוספת בדמות חולצה עם שמו חיכתה לו על הספסל. "יום שישי היה השיא של חייו הקטנים. בחיים לא ראיתי אותו מתרגש ככה, הוא היה בעננים. השחקנים לעולם לא יבינו את המשמעות של זה עבורו ועבור כל המשפחה שלנו", סיפרה ווילמות'.


כבוד של מלכים שקיבל טיילן אורטון


עוד סיפרה ווילמות' כי ארגון בשם "Friends Against Bullies" פנה אל המשפחה והציע סיוע. "אנחנו אסירי תודה על כל התמיכה שטיילן קיבל. אסור לצחוק על ילדים בגלל שהם סובלים מנכות כזו או אחרת", היא אמרה.


החיוך אומר הכל, טיילן אורטון ושחקני קבוצת התיכון


נייט וויירך, מנהל אגף הספורט בתיכון פינדליי, סיפר אודות האירוע ואמר כי "כקבוצה וכקהילה, אנו מעודדים את השחקנים והתלמידים להיות דמות חיובית לחיקוי, על המגרש ומחוצה לו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE