הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מה הקשר בין אבוקדו, פיות וצמחים פולשניים? את התשובה תמצאו בסוף השבוע בלוס אנג'לס
בסוף השבוע הזה תוכלו לסייע לשמור על בתי גידול של פארק אליו פלשו צמחים מזיקים; לצאת להרפתקה ביער על מנת למצוא את השרשרת האבודה של מלכת הפיות או לקשט מדרכות בציורי גיר

האסופה הבאה מציגה כמה אפשרויות למי שעדיין לא עשו תכניות לסוף השבוע הקרוב ועדיין לא יודעים כיצד לנצל את הימים האחרונים של העונה החמה באזור לוס אנג'לס. אינג'וי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


A Faery Hunt’s Adventure, בברנטווד

לוס אנג'לס
ב-8 בספטמבר, בשעה 8 וחצי בבוקר, מארחת קרן California State Parks אירוע עבודה שנמשך שעתיים, בו יכולים להשתתף מי שרוצים לסייע בהתמודדות עם צמחים שפלשו לפארק הלאומי, Rio de Los Angeles. הקרן מספקת למשתתפים כלי עבודה ומלמדת על שימור בתי הגידול של הפארק. אתם צריכים להצטייד במים לשתייה ובבגדי עבודה נוחים.

אחרי הפעילות, שמתאימה לילדים מגיל 8 ומעלה, אפשר לצאת לטיול בפארק, לרכב על אופניים לאורך הנהר הסמוך או להתיישב בפינה מוצלת וליהנות מארוחת בראנץ' משובחת. יש להירשם מראש.

מחיר: חינם.
טלפון: 415.262.4400

מורו ביי
למרות שתוכלו לטעום טוסט עם אבוקדו, באירועי Morro Bay Avocado and Margarita Street Festival יהיה הרבה יותר מזה. הפסטיבל, שיתקיים ב-8 בספטמבר מהשעה 10 בבוקר, מציעה למשתתפים קרנבל שלם עם הופעות חיות של להקות מקומיות, אוכל בטעמים משובחים ומרגריטות שירעננו ויצננו במהלך הריקודים.

במתחם הפסטיבל יפעלו גם סדנאות ללימוד קרטה, סדנאות לציורי פנים, פינות ליטוף ואזור ידידותי לילדים.

מחיר: 6 עד 7 דולר. הכניסה חופשית לילדים מתחת לגיל 10.
טלפון: 805.772.4467

Avocado and Margarita Street Festival, במורו ביי


ונטורה
בואו לצפות ב-45 אמנים מציירים בגיר לאורך הטיילת של Ventura Harbor Village, במסגרת Ventura Art and Street Painting Festival, שיתקיים ב-8 וב-9 בספטמבר, מהשעה 10 בבוקר.

לאורך הטיילת שתקבל פנים חדשות עם ציורי הגיר האמנותיים, יפעלו גם ביתנים לממכר תכשיטים, עבודות פסיפס ומלאכות יד אחרות. תמורת תרומה בסך של 10 דולר, יכולים ילדים לקבל קופסת גירים ולקשט את המדרכות ביצירות משלהם.

הכספים שיאספו יועברו לארגון תרומות המזון, Food Share of Ventura County.

מחיר: חינם
טלפון: 805.650.9858

ברנטווד
אחד האירועים הקסומים של השנה יתקיים ב-9 בספטמבר, מהשעה 10 וחצי בבוקר, בפארק Crestwood Hills . מדובר על A Faery Hunt’s Adventure, שם הילדים יכולים ליהנות ממפגשים עם פיות. האירוע כולל גם ביצועים מוסיקליים ופעילויות אינטראקטיביות.

לב ליבו של האירוע היא חיפוש אחר השרשרת האבודה של מלכת הפיות, בו יסייעו הילדים שיצאו להרפתקה ביער. מומלץ להירשם מראש.

מחיר: 15 דולר.
טלפון: 818.324.6802

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE