הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מייעלת את השירות: שיתוף פעולה בין אמזון למרצדס מבטיח לקצר את זמן המשלוחים
ענקית הסחר באינטרנט, שזה עתה חצתה את רף טריליון הדולר בשוויה, סיכמה עם היצרנית הגרמנית על 20 אלף מכוניות מסחריות שיורכבו במפעל החדש של מרצדס בדרום קרוליינה. בנוסף, מאות עובדים נוספים יועסקו במפעל

אמזון, ענקית הסחר המקוון, תזמין 20 אלף מכוניות מסחריות מיצרנית המכוניות הגרמנית, מרצדס-בנץ, וזאת כחלק ממאמציה להרחיב את שירותי המשלוחים שלה ולהגיע למצב שהיא מסתמכת פחות על חברות אחרות כמו UPS ופד-אקס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המכוניות המסחריות החדשות של אמזון (צילום: אמזון)


אומנם מדובר במכוניות מתוצרת חברה זרה, אך הן יורכבו במפעל חדש שהוקם בעיר נורת' צ'ארלסטון, הממוקמת בדרום קרוליינה. מדובר באותה העיר בה השקיעה מרצדס כחצי מיליארד דולר בהרחבת מפעליה. 

כאמור, הסחר המקוון הפך לפופולארי ביותר בימינו, דבר שגרם לראשי אמזון לנסות להבין כיצד ניתן להוזיל את המשלוחים ולהפחית את התלות בחברות המשלוחים הקיימות, פד-אקס, UPS ורשות הדואר האמריקאי (USPS). לאמזון יש כבר מספר מטוסי תובלה בשירותיה, דבר שמוזיל בצורה משמעותית את מחיר המשלוח. גם משלוחים בעזרת מכוניות אישיות, בדומה לאובר, הושק לאחרונה וזכה לשם "Amazon Flex".

המכוניות המסחריות יעוצבו עם סמלי החברה, לרבות הלוגו המפורסם. כיום עובדים כ-900 איש במפעל בדרום קרוליינה, אולם מאות נוספים יועסקו בתקופה הקרובה כדי לעמוד בקצר הייצור שהובטח לענקית הסחר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE