הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טוויטר חסמה לצמיתות את השדר אלכס ג'ונס
השדר הימני קיצוני חובב תיאוריות הקונספירציה ואתרו InfoWars כבר נחסמו בפייסבוק, יו טיוב ואפל. השבוע הגיע ג'ונס לקונגרס והתעמת עם מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי ועם הסנטור הרפובליקני מרקו רוביו

טוויטר חסמה את המגיש אלכס ג'ונס ואת אתרו InfoWars. המגיש הימני, שמרבה להפיץ תיאוריות קונספירציה, כבר נחסם בפייסבוק, יו טיוב ואפל לפני כחודש. גם טוויטר השעתה את חשבונו למשך שבוע במהלך החודש האחרון לאחר שהעלה ציוץ בו נכתב "עכשיו הזמן לפעול נגד האויב, לפני שיעשו פעולת 'דגל מזויף' (כינוי לפעולות שמבוצעות בידי גוף אחד, בדרך כלל מטעם הממשל, אך מיוחסות לאויב חיצוני כלשהו)".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלכס ג'ונס. טען שהטבח בבית ספר סנדי הוק היה מתיחה ונתבע על ידי הורי הנרצחים


בהודעה שפרסמה החברה נמסר כי "היום, אנחנו משעים לצמיתות את אלכס ג'ונס ומלחמות המידע מהטוויטר. נקטנו בצעד הזה בהסתמך על דיווחים וציוצים חדשים שלו שהפרו את המדיניות שלנו, בנוסף לפעמים קודמות בהן הפר החשבון את המדיניות". טוויטר אף הודיעה כי "תנקוט בפעולה" אם תגלה חשבונות המשמשים לעקוף את החסימה שהוטלה על ג'ונס ואינפו וורס.


כאמור, ג'ונס ואתרו ידועים בשל הפצת תיאוריות קונספירציה, הכוללות לעתים מידע חלקי, מוטעה או הזוי לחלוטין. כך למשל, טען ג'ונס כי הטבח בבית הספר היסודי סנדי הוק, בו נרצחו 27 בני אדם, מתוכם 20 ילדים בגילאי 5-10, היה מתיחה וכי הקרבנות היו ילדים-שחקנים. חלק מהורי הנרצחים תבעו את ג'ונס בשל כך.


ג'ונס מתעמת עם רוביו בקונגרס. "אל תיגע בי בן אדם"


ג'ונס הגיע ביום רביעי לוושינגטון כדי לכסות שימועים שנערכו בקונגרס לבכירים בטוויטר ובפייסבוק. לפני כן, הוא התעמת במסדרון עם הסנטור הרפובליקני מרקו רוביו. ג'ונס קטע שוב ושוב את רוביו בזמן שהאחרון השיב לשאלות עיתונאים. לאחר שטפח על כתפו של רוביו הזהיר אותו הסנטור ואמר לו "הי, אל תיגע בי שוב, בן אדם".


ג'ונס אף התעמת באותו יום עם מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי, שהגיע להעיד בשימוע של ועדת הקונגרס. ג'ונס צרח על דורסי במשך למעלה מעשר דקות והאשימו בכך שהוא בעד צנזורה. השדרן גם העליב את הופעתו של מנכ"ל טוויטר והשווה אותו ל"עכברוש" וטען כי יש לו "מבט רע". כל האירוע שודר בשידור חי בפריסקופ, ששייך למרבה האירוניה לטוויטר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE