הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דאלאס: שוטרת נכנסה לדירה הלא נכונה וירתה למוות בגבר
חקירה נפתחה ע"י המשטרה בטקסס לאחר שהשוטרת, שזהותה לא ידועה, טעתה בדירה וירתה בצעיר בן 26 למוות. מפקד המשטרה: "עובדים בצורה קשה ודייקנית כדי לוודא את יושר התיק". דמה של השוטרת נלקח לבדיקה כדי לקבוע אם השתמשה בסמים או צרכה אלכוהול לפני האירוע המדובר

משטרת דאלאס עתרה לבית המשפט בעיר במטרה לקבל צו מעצר בגין עבירת הריגה, וזאת לאחר ששוטרת שלא הייתה בתפקיד שבה לבניין הדירות שלה, נכנסה לדירה הלא נכונה וירתה למוות בגבר שנכח בה. רנה הול, מפקדת משטרת דאלאס, מסרה שדגימת דם נלקחה מהשוטרת היורה כדי לקבוע אם הייתה תחת השפעת אלכוהול או סמים בעת האירוע. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בות'אם שם ג'ין, נהרג בדירתו (צילום: מש' ג'ין)


"החוקרים עובדים בצורה קשה ודייקנית כדי לוודא את יושר התיק וכדי לשמר את יושר המשטרה", אמרה הול. עוד הסבירה כי זהות השוטרת, שעד כה לא פורסמה ברבים, תוצג בפני הציבור אם וכאשר יוגש נגדה כתב אישום.

פרטים נוספים אודות האירוע, בו נהרג בות'אם שם ג'ין בן ה-26, יליד מדינת האיים סנט לוסיה, מתחילים להתברר, אך רב הנסתר על הגלוי. הול לא הסכימו לומר מדוע פתחה השוטרת באש ואף סירבה לדבר על מה שהיא עשתה בין המועד שבו סיימה את המשמרת ועד להגעה לבית.


רנה הול, מפקדת משטרת דאלאס (צילום: אן.בי.סי.)


כזכור, האירוע התרחש אתמול בסביבות השעה 10:00 בלילה (שעון מקומי) בבית הדירות South Side Flats, הממוקם במרכז העיר. ג'ין נלקח לבית החולים, שם קבעו את מותו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE