הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגלל קאפרניק או בגלל דחיית המשחק? הרייטינג של משחק פתיחת עונת ה-NFL נחשף
שריקת הפתיחה נדחתה בכמעט 45 דקות, דבר שגרם למשחק להסתיים בסמוך לחצות בחוף המזרחי. הרייטינג ירד ב-8% לעומת השנה הקודמת, ורבים סבורים כי מחאת השחקנים והפרסומת החדשה של חברת נייקי אחראיות לכך

מזג האוויר גרם לדחיית פתיחת המשחק, שלא התעלה לרמה גבוהה ביותר, ועל כן נרשמה ירידה של 8% ברייטינג של משחק הפתיחה של ליגת הפוטבול המקצועית, ה-NFL. המשחק אמש בין קבוצת אטלנטה פאלקונס לבין אלופת הליגה, פילדלפיה איגלס, הסתיים בניצחון דחוק של האיגלס והביא עמו רייטינג של 13.4.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סופת הברקים מתקרבת אל האצטדיון בפילדלפיה, אמש (צילום: רויטרס)


במשחק הפתיחה בשנה שעברה הרייטינג הגיע ל-14.6 ולפני שנתיים ל-16.5, כך על פי חברת נילסן שאמונה על מדידת הרייטינג בעבור ערוצי השידור המסורתיים, לרבות ערוץ NBC ששידר את המשחק אמש. 

חברת נילסן לוקחת את ממוצע הצופים מ-56 שווקי הטלוויזיה הגדולים במדינה, והמספר עצמו אומר ש-13.4% מכלל הצופים בשווקים הללו צפו במשחק.


כלל הצופים התבקשו לפנות את היציעים (צילום: איגלס)


בשל סופת ברקים שפקדה את האזור, פתיחת המשחק נדחתה ביותר מ-45 דקות והסתיימה בסמוך לחצות הלילה בחוף המזרחי.

כזכור, הנשיא טראמפ האשים את שחקני הליגה ברייטינג הנמוך, וזאת בשל המחאות שלהם בזמן נגינת ההמנון. חברת נייקי פרסמה השבוע את הפרסומת החדשה שלה, בכיכובו של שחקן הפוטבול המושמץ, קולין קאפרניק, מנהיג המחאה. פרסומת זו שודרה לראשונה אמש בזמן המשחק.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE