הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מישהו איבד 3,500 צמחי מריחואנה?
מריחואנה בשווי למעלה מ-5 מיליון דולר נמצאה בפארק הלאומי סקוויה בקליפורניה. לא ברור עדיין מי שתל אותם שם אבל הרשויות לא שאלו יותר מדי שאלות והשמידו את כל הצמחים

זו לא הפעם הראשונה שזה קורה שם אבל כמות המריחואנה שנתפסה ביום רביעי האחרון בפארק הלאומי סקוויה, הצליחה להפתיע את הרשויות. למעלה מ-3,500 צמחי מריחואנה ששווים מוערך בכ-5.2 מיליון דולר נמצאו בפשיטה של הרשויות המקומיות בשיתוף עם כוחות פדרליים, כך פרסם אתמול שירות הפארקים הלאומי של ארה"ב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המריחואנה בפארק הלאומי סקוויה, לפני שהושמדה (צילום: שירות הפארקים הלאומי)


פארק סקוויה הענק, המתפרס על פני שטח של כ-400 אלף אקר משמש כאופציה פופולרית מאוד עבור מגדלי מריחואנה כאשר הרשויות מדווחות כי ב-14 השנים האחרונות נתפסו והושמדו בפארק הזה ובפארק הלאומי קינגס קניון כ-300 אלף צמחי מריחואנה ביחד. שווי כל הצמחים שנתפסו מוערך בסכום אסטרונומי של 850 מיליון דולר.

גם המריחואנה שנתפסה השבוע בפארק הלאומי סקוויה הושמדה, אך זהות המגדלים לא ידועה ואף מעצר לא בוצע עדיין כאשר חקירה בעניין מתנהלת. לפי שירות הפארקים הלאומיים המגדלים גרמו נזק רב לשטח בו נמצאה המריחואנה כאשר הסירו משם צמחיה קיימת והסיתו לעבר המטרה שלהם כ-10 אלף ליטר של מים מדי יום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE