הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
16 תאונות קטלניות בתוך שבוע: משטרת לאס וגאס מחריפה את המלחמה נגד הנהיגה בשכרות
רשויות החוק בכלל, ומשטרת לאס וגאס בפרט, החליטו להחמיר עם הנהגים ויפתחו נקודות ביקורות נוספות בהן יחפשו את אותם נהגים שיכורים. חוק חדש שייכנס לתוקף בקרוב יחייב נהגים שהורשעו ב-DUI להתקין מכשיר "ינשוף" בתוך המכונית, דבר שאמור למנוע מהם להתניע אותה בעת שהם תחת השפעה

רשויות החוק בדרום נבאדה, בעיקר באזור העיר לאס וגאס, מחפשים דרכים יצירתיות כדי למנוע את התאונה הקטלנית הבאה. ברחבי נבאדה התרחשו 16 תאונות קטלניות שנבעו כתוצאה מ-DUI, נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, וזאת רק בשבוע האחרון. "לא מדובר רק במספרים. אלה אחים, אחיות, בעלים ונשים. יש אנשים שמתגעגעים אליהם", אמר השוטר ג'ייסון בוראצוק ממשטרת הכבישים המהירים במדינה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שוטר ממשטרת לאס וגאס בוחן את זירת האירוע בו נדרסו שני אנשים למוות (צילום: משטרת לאס וגאס)


בתאונה האחרונה, שאירעה בערב יום שישי, נהרגו בני זוג מאיידהו שחצו את שדרות לאס וגאס ברגל, ונפגעו ע"י מכונית שבה נהג אדם שיכור. אותו נהג נעצר ויעמוד לדין באשמת הריגה. "החיים של שלושה בני אדם נהרסו בתוך רגע בגלל כמה החלטות גרועות", אמר סרן ניק פריסי ממשטרת לאס וגאס.

כתוצאה מהגל האחרון של נהיגה בשכרות, רשויות החוק ברחבי המדינה פתחו במתקפת נגד. ברחבי לאס וגאס, למשל, יוקמו נקודות בידוק מיוחדות, בייחוד באזורים שמוגדים כ"בעיתיים" ע"י המשטרה.

חוק חדש ייכנס לתוקף בראשון באוקטובר ולפיו כל מי שנמצא אשם ב-DUI יצטרך להתקין מכשיר "ינשוף" במכוניתם האישית, והם ייאלצו לעבור בדיקת אלכוהול בכל פעם שהם מבקשים להניע את המכונית.

כעת המשטרה מפצירה בחברי הקהילה לעשות את החלק שלהם ולדווח על נהגים שיכורים. "נהיינו אדישים לתופעה וזה החלק שהכי מבייש אותי. אני מתבייש בשם הקהילה שאנחנו מרשים לזה לקרות", אמר פריסי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE