הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בכיר בסנאפצ'ט הודיע על עזיבה, המנייה צנחה לשיא שלילי
אימראם קאן, בכיר באגף הפיתוח של החברה, החליט לעזוב את סנאפצ'ט כדי להתמקד בדברים אחרים, אך הודעתו גרמה למנייה לצנוח. טרם הוסדר מתי יעזוב, אך כעת המנייה חצתה את שיאה הנמוך ביותר שידעה מאז ההנפקה הראשונה לציבור לפני כשנה וחצי

המסחר בבורסה בניו יורק נפתח הבוקר עם בהלה קלה מצדם של המשקיעים בחברת סנאפצ'ט, וזאת לאחר שנודע כי אימראם קאן, בכיר באגף הפיתוח של החברה, יעזוב את תפקידו בקרוב. המנייה איבדה 3% משוויה כבר בשעות הראשונות של הסחר, ומתחילת השנה המנייה צנחה ביותר מ-32%.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אימראם קאן, הודיע שיעזוב והמנייה צנחה (צילום: AP)


עד כה, החברה לא פרסמה מתי בדיוק קאן עתיד לסיים את תפקידו. הבוקר המנייה רושמת ירידות חדות בבורסה ונכון לשעה 12:30 (שעון חוף מזרחי), המנייה הגיעה לשיאה הנמוך ביותר (9.62 דולר ליחידה) מאז ההנפקה הראשונה לציבור במרץ 2017.


9.62 דולר ליחידה, שיא שלילי בעבור החברה (צילום: גוגל)


ברבעון השני של 2018 החברה דיווחה על ירידה של 2% במשתמשים הפעילים, הפעם הראשונה לא רשמה גידול מאז ומעולם. האפליקציה עצמה עברה שינוי עיצובו, אך שינוי זה לא התקבל בעין יפה אצל הגולשים. מעבר לכך, קיילי ג'נר אמרה בזמנו שהיא לא מעוניינת להשתמש באפליקציה יותר בגלל השינויים, דבר שגרם לנטישה המונית וצניחת המנייה. כלכלנים מעריכים כי החברה איבדה 1.3 מיליארד דולר משוויה בעקבות הפרשה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE