הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: התחזתה לאשת כבאי, ואספה "תרומות" באלפי דולרים
אשלי במיס טענה בפני רבים שבעלה נמצא בצפון המדינה ונלחם באחת השריפות שמאיימות על תושבי מדינת הזהב, אך בפועל מדובר באישה שאינה נשואה ואין לה ילדים. היא השיגה במרמה מעל ל-11 אלף דולר, אך לא ניתן לעצור אותה ללא עזרת "התורמים". "מקווים שהקהילה תעשה עבודה טובה ותספר על מעשי הגניבה", אמרו במשטרה

משרד השריף של מחוז אורנג' (קליפורניה) פתח בחקירה בחשד שאשלי במיס בת ה-28, תושבת העיר סן קלמנטה, שיקרה וסיפרה שהיא נשואה לכבאי שנלחם בשריפות שהשתוללו ברחבי המדינה בחודשים האחרונים, ובאמצעות שקר זה היא גנבה אלפי דולרים שאותם הבטיחה לתרום למשפחות לוחמי האש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אשלי במיס, גנבה במרמה אלפי דולרים


על פי החשד, במיס קיבלה 11 אלף דולר בתרומות בתוך שבוע בודד, בין ה-10 ל-17 באוגוסט. בשלב זה, היא לא נעצרה, אך המשטרה מבקשת מכל מי שתרם לאותה אישה למלא שאלון קצר שיכול להועיל בהעמדתה לדין. "אנו מקווים שהקהילה תעשה עבודה טובה ותספר על מעשי הגניבה כדי שנוכל לתת לתובע המחוזי את התיק הטוב ביותר. המטרה היא שהאישה תהיה אחראית למעשיה", אמרה קארי בראון, דוברת משרד השריף.

ממצאי החקירה הראשונית העלו שבמיס כלל אינה נשואה ואינה רשומה כאם לאף ילד, חרף העובדה "שהציגה תמונות משפחתיות לאותם תורמים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE