הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיכום היום בוול סטריט: המדדים התייצבו, טסלה זינקה ועליבאבא צנחה
לאחר ארבעה ימים קשים, המדדים המובילים חזרו לעצמם ורשמו עליות, אך הירידה במנייתה של אפל גרמה לאיזון וביטלה את המגמה החיובית. בכירים בחברות השקעות טוענים שצריך לבחון כיצד השוק יגיב בשבוע הקרוב. על רקע הפרסומת החדשה וקצב המכירות בלייבור דיי, גם מניית נייקי הושפעה בימים האחרונים

רוב המניות בבורסה בניו יורק רשמו עליות במהלך הסחר של יום שני: מדדי הנאסד"ק וה-S&P 500 התאוששו לאחר ארבעה ימים של ירידות, אך מנייתה של אפל ירדה ושמרה על איזון בתמונה הכללית. מדד הדאו רשם ירידה קלה, וזאת בעקבות הנזק הצפוי כשהוריקן פלורנס תכה במזרח המדינה בהמשך השבוע.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: רויטרס)


כאמור, אפל איבדה 1.3% משווי המנייה, דבר שהשפיע רבות על שלושת המדדים החשובים. "אנשים בוחנים את השוק השבוע לאחר שרצו למכור בשבוע שעבר", אמר רוברט פאבליק, בכיר בחברת ההשקעות SlateStone Wealth.

אופטימיות מסוימת נרשמה בבורסה בעקבות התחזית הכלכלית המעודכנת של השנה. "המספרים הכלכליים ממשיכים להיות חיוביים, וישנה ציפייה שהרווחים יגדלו", אמר ג'ון קארי מחברת ההשקעות Amundi Pioneer.

בשבוע הקרוב צפויים חברי קונגרס רפובליקנים להציג תוכנית חדשה לפרורמת המס, תוכנית שאמורה לייעל את הרפורמה בעלות 1.5 טריליון דולר שאותה העביר הנשיא טראמפ אשתקד.


חיוכים הועלו על פניהם של סוחרי המניות בוול סטריט, מוקדם יותר היום (צילום: AP)


בקרב החברות הפרטיות, נייקי רשמה עלייה של 2.2% במנייה לאחר שהמכירות במהלך חג ה"לייבור דיי" עלו. גם הפרסומת המדובר עם שחקן הפוטבול המושמץ, קולין קאפרנק, מסתבר שהועילה לחברת הביגוד וההנעלה.

במקביל, מנייתה טסלה עלתה ב-8.5% לאחר שדווח שהחברה בדרך לעמוד ביעדי הייצור שלה.

דווקא המנייה של עליבאבא רשמה ירידה של כמעט 4% לאחר שהודיעה כי המנכ"ל, ג'ק מא, צפוי לעזוב. ההודעה על מינוי מחליפו לא סייעה למנייה לטפס בחזרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE