הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אין צורך בכריות לכתפיים: די בבוי ג'ורג' על מנת להחזיר את לאס וגאס לשנות ה-80
אתם לא צריכים להחזיר את כריות הכתפיים לחולצות, רק לקנות כרטיסים להופעה של בוי ג'ורג' ולהקת Culture Club, שצפויה לספק לכם חוויה נוסטלגית עם זיכרונות נפלאים משנות ה-80

ב-29 בספטמבר יעלו בוי ג'ורג' וחברי להקת Culture Club על הבמה במרכז האירועים DLVEC, שבדאונטאון לאס וגאס, ובין רגע כל היושבים באולם ישובו אל השנים בהן כריות לכתפיים היו חלק בלתי נפרד מכל חולצה וז'קט והסינטיסייזר היה חלק בלתי נפרד מכל להיט ברדיו.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרבה יותר מנוסטלגיה מתוקה. בוי ג'ורג' ו-Culture Club

אם מניחים לנוסטלגיה, אחת הסיבות ללכת למופע היא השיתוף של להקת B52, באירוע הבימתי. המשמעות היא שילוב בין הלהיטים של ג'ורג' ו-Culture Club לבין להיטים של ה-B52, בהם גם Love Shack, Rock Lobster ו-Roam.

יחד עם ג'ורג' הפכה להקת ה-Culture Club לאחת הלהקות המצליחות ביותר בבריטניה. החבורה כבשה גם את המצעדים בארצות הברית בשנות ה-80 עם הלהיט Do You Really Want To Hurt Me. מאז המשיכה הלהקה להופיע ולצבוע את המצעדים במוסיקה מפתיעה עם צליל ייחודי.

הלהקה הצליחה להשיג מספר מרשים של עשרה סינגלים שהעפילו לראש המצעד בארצות הברית. ההצלחה שלהם כולל גם שני פרסי גראמי וארבע תקליטי פלטינה.

גם ההרכב B52 ישתתף בהופעה בלאס וגאס

ההופעה המדוברת תכלול גם מוסיקה חדשה עליה עובד ג'ורג' עם הלהקה, לקראת אלבום חדש בשם Tribes. צפו לחוויה נוסטלגית שתעורר זיכרונות נפלאים.  

מחיר: החל מ-29 דולר.
כתובת:Downtown Las Vegas Events Center, 200 S 3rd St, Las Vegas
טלפון: 702.388.2101
אתר: https://dlvec.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE