הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוגגים יום הולדת? קבלו מתנה שתאפשר לכם לשלם פחות על החופשה
אם יש לכם יום הולדת תוכלו לצאת להפלגה אל האי סנטה קטלינה בחינם וליהנות מהנחות והטבות על שירותים ופעילויות, כגון שיט קיאקים, השכרת אופניים, עיסויים ואירוח בבתי מלון

אם יש לכם יום הולדת, כדאי לכם להגיע לאזור  Avalon או לאזור Two Harbors, שעל האי סנטה קטלינה, על מנת ליהנות מהפלגה חינם. חברת הספינות, Catalina Express, מציעה הפלגה הלוך ושוב מלוס אנג'לס, לונג ביץ' ודנה פוינט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הגיעו לכאן ומכאן בהפלגה חינם, האי סנטה קטלינה

החוגגים יום הולדת צריכים להגיע לקטלינה באותו היום יחד עם אדם נוסף שירכוש כרטיס להפלגה במחיר מלא. לאחר מכן ניתן להפליג אל האי, הלוך ושוב, בכל עת במהלך 30 ימים מיום ההולדת. משך ההפלגה הוא שעה בכל כיוון.

ההפלגה החינמית מאפשרת לבלות את יום ההולדת עצמו, את סוף השבוע או את כל השבוע, על האי. אפשר לצאת לטיולים לאורך ה-Trans-Catalina Trail, לשוט בקיאקים, לשחות, לצלול או סתם לרבוץ על החוף.  

שיהיה יום הולדת שמח

אך ההפלגה החינמית אינה הסיבה היחידה שתגרום לכם לחגוג יום הולדת על האי. ניתן לקבל הנחות נוספות על שירותים ופעילויות שונות, כגון מיני גולף, השכרת אופניים, עיסויים וחדרים בבתי מלון.

ההטבה תקפה במהלך כל השנה על בסיס מקום פנוי. על מנת לנצל את ההטבה יש להירשם באתר האינטרנט של החברה ולקבל את פרטי הזמנת המקום בדואר אלקטרוני. יש להציג תעודה מזהה עם תאריך הלידה. מחיר הכרטיס להפלגה עבור האדם המלווה נע בין 75 ל-73 דולר.

לפרטים: https://www.catalinaexpress.com/



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE