הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לואיזיאנה: רצחה את בעלה לשעבר מול בתם בת השנתיים
בסוף השבוע ירתה קיילי קוטי בבעלה תומאס והרגה אותו, חרף העובדה שבתם המשותפת ושני ילדיה הנוספים נכחו במקום. לפני כשבוע ביקש הבעל מבית המשפט לשקול מחדש את הסדר המשמורת בינהם, וזאת בשל "עבר של התעללות" של האישה. השופט קבע מועד חדש, אך האישה בחרה לפעול קודם לכן

אמא מלואיזיאנה שירתה למוות בבעלה במגרש חניה מחוץ ל"וולמארט", הייתה בעיצומו של ריב על המשמורת בתם המשותפת, כך על פי מסמכי בית המשפט. תומאס קוטי בן ה-30 וקיילי קוטי בת ה-31 נפרדו בחודש פברואר האחרון. בני הזוג לשעבר קבעו משמורת משותפת על בתם בת השנתיים, אך תומאס ביקש לקבל משמורת מלאה עליה כשבוע לפני שנורה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קיילי קוטי בת ה-31, תועמד לדין בגין רצח מדרגה שנייה (צילום: משטרת אלכסנדריה)


הוא הגיע לבית המשפט וביקש מהשופט לשקול מחדש תוך כדי שטען שלקיילה יש "עבר של התעללות". במאי האחרון היא סטרה לו בזמן שהוא הגיע לאסוף את הבת, לדבריו. 

השופט ביקש זמן לחשוב על העניין וקבע מועד חדש לדיון, השמיני באוקטובר. אך בסוף השבוע האחרון קיילה ירתה בתומאס למוות מול הבת המשותפת, ושני ילדים נוספים שלה. 


תומאס קוטי בן ה-30, נרצח לעיני בתו (צילום: מש' קוטי)


היא נעצרה וצפויה לעמוד לדין בגין רצח מדרגה שניה. בית המשפט קבע לה שחרור בערבות בגובה של חצי מיליון דולר. היות שהיא לא יכולה לעמוד בתשלום זה, היא מוחזקת בבית המעצר של המחוז.


בני הזוג בימים שמחים יותר (צילום: מש' קוטי)


הבת הקטנה, ביחד עם שני הילדים הנוספים, הועברו לחזקת קרובת משפחה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE