הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המועמדים הפוליטיים שהצליחו להכעיס את כולם ב-9/11
סינתיה ניקסון ושון פטריק מלוני בחרו לשדר פרסומות תעמולתיות דווקא אתמול כאשר הראשונים לצאת נגדם בביקורת חריפה היו המתמודדים מולם בבחירות הקרובות

אם יש תאריך אחד בשנה שבו לא כדאי להתחכם עם הציבור האמריקאי ולהטיח לו בפנים פרסומות פוליטיות זה כנראה יהיה ה-11/9 אבל יש כאלה שבחרו כן לעשות זאת וכצפוי זכו לגל של ביקורות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שון מלוני וסינתיה ניקסון. לא היום הנכון לתעמולת בחירות (צילום: רויטרס)


שון פטריק מלוני מהמפלגה הדמוקרטית, מועמד לתפקיד התובע הכללי של ארה"ב, בחר לשדר פרסומות פוליטיות המבקרות בחריפות את הנשיא טראמפ בערוצי הטלוויזיה של ניו יורק דווקא ביום העצוב לאומה האמריקאית. אחת מהמועמדות מולו, הפרקליטה הציבורית לטישה ג'יימס ניצלה זאת ותקפה אותו.

"זה בלתי נתפס שדווקא ביום בו כולנו מתאבלים על אובדן של כל כך הרבה אנשים, יש מי שבוחר לעסוק בפוליטיקה", אמר הדובר של ג'יימס, דלייני קמפנר.

מי שעוד עמדה באור הזרקורים הלא נכון אתמול הייתה סינתיה ניקסון, הלא היא מירנדה מהסדרה המצליחה "סקס והעיר הגדולה" שעשתה הסבה לפוליטיקה לפני מספר שנים ומתמודדת לתפקיד מושל ניו יורק. ניקסון כנראה התלהבה מאוד לשדר את הפרסומת הראשונה שלה ומיהרה לעשות זאת דווקא אתמול, אך היא יצאה להגן על עצמה והסבירה את ההגיון שלה העומד מאחורי ההחלטה.


טקס זיכרון אתמול סמוך באזור מרכז הסחר העולמי. "בלתי נתפס שדווקא ביום הזה, יש מי שעוסק בפוליטיקה" (צילום: AP)


"אנו מריצים מודעות המביעות מסר חיובי לגבי החזון שלי למדינת ניו יורק", אמרה ניקסון, "אין שום דבר פטריוטי יותר ב-9/11 מאשר להתכנס ביחד בעזרת מודעות המראות ניו יורקרים מכל קצוות החיים מתאחדים עם הרצון לניו יורק שתעבוד בשביל כולנו".

מי שלא התרצה מאף הסבר היה ג'ון פיל, אחד מהעובדים שסייעו בניקוי אתר הגראונד זירו לאחר האסון שכיום פעיל מאוד חברתית. פיל הגיב בצורה נחרצת מאוד לפעולות הפוליטיקאים: "אם יש נציג נבחר שלא יכול לעצור את הקמפיין שלו ליום אחד ולהבין את המשמעות והחשיבות של היום הזה, אז הוא רץ מהסיבות הלא נכונות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE