הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המכשירים החדשים של אפל: שעון עם א.ק.ג. מובנה, מסך אייפון עמיד במיוחד
האייפון החדש יוצע החל מה-17 בספטמבר וההזמנות לשעון החדש ייפתחו ביום שישי הקרוב. מחיר האייפון Xs יתחיל מ-999 דולר, אייפון Xs Max החל מ-1099 דולר, תוצע גם גרסה קלה יותר ב-749 דולר. מחירי דגמים ישנים יותר יירדו

ענקית הטכנולוגיה אפל הכריזה היום (רביעי) על שורה של מכשירים חדשים שיציעו אפשרויות שלא היו במכשירים הקודמים. באירוע חגיגי שהסתיים לפני שעה קלה בפארק אפל בקופרטינו, קליפורניה הציגה החברה פיתוחים חדשים למכשיר האייפון והשעון של אפל וכן עדכוני תכנה ומערכת הפעלה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העיצוב החדש של שעון אפל (צילום: The Verge)

סמנכ"ל התפעול ג'ף וויליאמס הציג את השעון החדש, שיתמקד יותר מתמיד בפעילות גופנית. המסך שלו גדול בכ-30% והעיצוב שלו שונה. וויליאמס אמר בהצגתו את השעון: "הכל מתחיל בתצוגה חדשה ומהממת. דחפנו את המסך לקצה ועיגלנו את הפינות לעיצוב מושלם של השעון". השעון יציע יותר פונקציות מבחינת גישה לתוכן ותמונות ומיקום המיקרופון בוא שונה לטובת סאונד טוב יותר ותקשורת נוחה יותר עם סירי.

ההתמקדות של השעון החדש בבריאות ואיכות חיים מתמקדת במערכת נטור דופק מתקדמת במיוחד השקולה לבדיקת א.ק.ג שתאפשר זיהוי הפרעות בקצב הלב. כמו כן הוכנסה בו מערכת לניטור נפילות לאחר שהחברה זיהתה כי יש להן דפוס שניתן לתכנת. במקרה בו השעון מזהה פגיעה מנפילה או בעיה לבבית, הוא יאפשר הזעקת כוחות חירום בלחיצת כפתור מיידית. 


מערכת זיהוי נפילות (צילום: The Verge)


יושב ראש אגודת הלב האמריקאית, ד"ר איבור בנג'מין, השתתף באירוע וציין כי הוא "מלא השראה מפוטנציאל הצלת החיים של הטכנולוגיה החדשה". השעון החדש קיבל את אישור ה-FDA והוא יוצע בשלל צבעים ועיצובים חדשים ויישא סוללה חזקה יותר שתספיק ליותר שעות מבעבר. ההזמנות לשעון החדש ייפתחו ביום שישי הקרוב והמשלוחים יחלו ב-21 בספטמבר.

לאחר הצגת השעון חזר מנכ"ל אפל טים קוק לבמה להציג את האייפון Xs החדש. סגן הנשיא לשיווק עולמי פיל שילר הוזמן להציג את הפיצ'רים החדשים בטלפון, שכוללים בין היתר זכוכית חדשה ועמידה במיוחד, פלדת אל חלד המשמשת חדרי ניתוח ועמידות גבוהה לנוזלים שונים. הדגם החדש יוצע גם בזהב. המסך יגדל ל-5.8 אינץ' ויציע חדות צבעים גבוהה יותר. המצלמה שופרה באופן משמעותי ומאפשרת בין היתר צילום אובייקטים בתנועה בחדות גבוהה במיוחד.


האייפון החדש (צילום: The Verge)

כמו כן הוצג מכשיר נוסף ומשופר, אייפון Xs Max שיציע אפשרויות סאונד ומולטימדיה מתקדמות ומערכת זיהוי פנים חדשה, מהירה ומאובטחת יותר. המקס יהיה גם גדול יותר ויהיה למעשה הטלפון הגדול ביותר המוצע כיום, עם מסך של 6.5 אינץ'.

בשני המכשירים החדשים יותקן שבב A12 חדש שיוכל לבצע יותר פעולות בשניה ובכך ישפר את הביצועים ויאיץ את פעולתו בכ-50%. האייפון Xs יאפשר גם הכנסת שני כרטיסי סים, פונקציה שמוצעת כבר זמן מה בשורה של מכשירי אנדרואיד, כמו גם תמיכה ב-eSIM - כרטיס סים וירטואלי שיאפשר נשיאה של מספר נוסף בחבילת סלולר נפרדת מבלי להכניס כרטיס סים נוסף בפועל.


מחירי המכשירים החדשים והדגמים הקודמים (צילום: The Verge)

מחירי המכשירים יחלו ב-999 דולר למכשיר האייפון Xs ו-1099 דולר לXs Max. בנוסף לשני המכשירים, תציע אפל גם דגם Xr, גרסה "לייט" של האייפון X שתציע פחות פונקציות ותוצע במחיר זול יותר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE