הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בר רפאלי וקים קרדשיאן משתפות פעולה
שילוב מסקרן מאוד הוכרז בפוסט של בר רפאלי בחשבון האינסטגרם שלה בו סיפרה כי קרדשיאן מצטרפת אליה לחברת קרולינה למקה-ברלין. רפאלי המשמשת כפרזנטורית החברה, מחזיקה גם ב-5% ממנה

"חברות ועכשיו שותפות!", הכריזה בשמחה בר רפאלי על הצטרפותה של לא אחרת מאשר קים קרדשיאן למותג משקפי השמש קרולינה למקה-ברלין. כוכבת הריאליטי, שלה יש 117 מיליון עוקבים באינסטגרם, אמורה למשוך הרבה עניין למותג קרולינה למקה כאשר הוא מנסה לחדור גם לשוק האמריקאי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שילוב מנצח? (צילום: עמוד האינסטגרם של בר רפאלי)


קרדשיאן צפויה להיות הפרזנטורית של החברה בארה"ב ולפי ההסכם שנחתם עם חברת האם של קרולינה למקה, קסטרו הודיס, קרדשיאן תקבל 10% מכל פעילות של החברה בארה"ב. הסיכום עם כוכבת הריאליטי הוא כאמור חלק מהניסיון של מותג משקפי השמש להיכנס לשוק האמריקאי, במסגרתו החברה צפויה להשקיע בין 20 ל-30 מיליון דולר. החברה גם צפויה להשיק אתר חדש שימכור את מוצריה ללקוחות בארה"ב.

המשא ומתן לצירוף קרדשיאן לקרולינה למקה-ברלין פורסם לראשונה במרץ האחרון כאשר רפאלי אף ציינה כי פנתה באופן אישי לקרדשיאן כדי להסביר לה את חזון החברה וטסה לאחר מכן ללוס אנג'לס כדי לדבר איתה על כך בהרחבה. בתמונת האינסטגרם בה הודיעה רפאלי על הצטרפותה של קרדשיאן נראות השתיים מחייכות כאשר רפאלי הוסיפה כי קרדשיאן "מצטרפת למשפחת קרולינה למקה שלי".


בר רפאלי, מחזיקה ב-5% מהמותג שהיא גם הפרזנטורית שלו (צילום: קרולינה למקה-ברלין)


זהו לא שיתוף הפעולה הראשון של קרדשיאן עם דוגמנית ישראלית כאשר מוקדם יותר הקיץ כוכבת הריאליטי בחרה ביעל שלביה כאחת המשתתפות בקמפיין שהשיק קו מוצרים חדש בחברת האיפור שלה.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE