הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הוריקן "פלורנס": חברות התעופה באות לקראת המפונים
רוב חברות התעופה נאלצות לבטל את מרבית הטיסות שלהן לאזור שבו צפוייה הסערה להכות, אך עד אז הן מנסות לסייע ככל הניתן. דלתא משתמשת במטוסים גדולים יותר כדי לפנות יותר אנשים, רוב החברות מאפשרות לעלות לטיסות עם כבודה נוספת ולא גובות תשלום נוסף על העלאת חיית מחמד. קרוב לאלף טיסות יתבטלו בימים הקרובים

יותר מאלף טיסות שתוכננו להיום (חמישי) בוטלו ומעל לעשרה שדות תעופה נסגרו בצפון ודרום קרוליינה, וכל זאת כחלק מן ההכנות להגעת הוריקן "פלורנס" לחופה המזרחי של ארה"ב. חברת התעופה אמריקן איירליינס, לה מרכז בעיר שארלוט שבצפון קרוליינה, ביטלה יותר מ-700 טיסות שתוכננו בין היום ליום ראשון הקרוב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הוריקן פלורנס עושה את דרכו לעבר ארה"ב (צילום: נאס"א)


דלתא איירליינס, שמרכזה בעיר אטלנטה, ביטלה כ-85 טיסות כצעד מקדים לסופה. כל הטיסות של סאות'ווסט איירליינס משארלוט וראלי-דורהאם (צפון קרוליינה), וריצ'מונד ונורפולק (וירג'יניה) בוטלו עד ליום ראשון. לאורך כל חופה המזרחי ישנן הערכות לקראת הגעת הסופה. אמריקן איירליינס ביטלה את הטיסות שלה מכיוון שנאמר לה שמספר שדות תעופה, לרבות ג'קסונוויל, לא יפעלו עד יום שבת הקרוב.

חברות התעופה גם באות לקראת הנוסעים, והשבוע חלק מהן הודיעו על מספר צעדים שנועדו לסייע לתושבי האזור שבו צפוי ההוריקן להכות. ג'ט בלו מצדה הודיעה כי לא תעלה מחירים בעבור הטיסות שיוצאות מהאזור, וניתן יהיה לרכוש אותם בעבור 149 דולר עד יום ראשון הקרוב.


ניתן לעלות לטיסות עם חיות המחמד ללא תשלום נוסף (צילום: רויטרס)


גם אמריקן איירליינס ויונייטד איירליינס הודיעו על צעד דומה, ואילו דלתא איירליינס ביצעה החלפת מטוסים כדי שתוכל להטיס כ-1,200 נוסעים יותר ממה שתכננה.

רוב החברות אף מוותרות על גביית תשלום נוסף בעבור נוסעים שמבקשים לעשות שינויים בכרטיסים, ושלושת הגדולות (אמריקן, יונייטד, ודלתא) גם מאפשרות לנוסעים לעלות עם יותר מזוודות ועם חיות מחמד ללא תשלום נוסף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE