הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפון קרוליינה: נמצאה גופתו של פעוט שנסחף בזרם
קיידן לי וולץ' בן השנה היה עם אמו במכונית כשזרם פתאומי מפלג שעלה על גדותיו סחף אותם והוא ניתק ממנה: "ניסיתי להחזיק את היד שלו אבל לא יכולתי יותר והוא הרפה". מניין ההרוגים בפלורנס עלה ל-20

פעוט בן שנה טבע למוות לאחר שנסחף בהצפה בצפון קרוליינה. קיידן לי וולץ' היה עם אמו כשנסעה מזרחה לכיוון ווידסבורו, עיירה במחוז יוניון הממוקמת כ-150 מייל מערבית לווילמינגטון. החיפושים אחריו החלו אמש (ראשון) סמוך לשעה שמונה וחצי בערב וחודשו היום בבוקר. זמן קצר לאחר מכן נמצאה גופתו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קיידן לי וולץ' (צילום: משרד השריף, מחוז יוניון)

אמו של קיידן, דאזיה לי, אמרה לרשויות כי היא ניסתה לעקוף מכשול על הכביש המהיר 218 בצפון קרוליינה כאשר זרם מים מפתיע מכיוון פלג ריצ'רדסון שעלה על גדותיו סחף את רכבה. המים הורידו את מכוניתה מהכביש והשאירו אותה תקועה בתוך קבוצת עצים. היא הצליחה לצאת מהרכב ולחלץ את בנה אך הזרם החזק סחף את קיידן מהמקום.

"אני החזקתי את ידו, ניסיתי להחזיק אותו, ניסיתי למשוך אותו למעלה... אבל לא יכולתי להחזיק יותר והוא פשוט הרפה", סיפרה דאזיה בדמעות לרשויות ולעיתונאים. "הבן שלי בן שנה והוא הילד הכי מתוק שאפשר להיות. עשיתי כל מה שיכולתי מהרגע שנכנסתי להירין ועד שאיבדתי אותו. עשיתי כל מה שיכולתי כהורה כדי לשמור ולהגן עליו".

בשלב זה לא ברור מדוע הייתה דאזיה על הכביש המהיר. מושל צפון קרוליינה רוי קופר אמר אתמול שאיום ההצפות מסכן תושבים ורכוש לאורך חלקים נרחבים במדינה. המשטרה הפצירה בתושבים להמנע מהכביש המהיר 218 בשל ההצפות המתמשכות. 


העיר טרנטון בצפון קרוליינה מוצפת (צילום: AP)

ההצפה באזור בו נסחף קיידן מעידה על תנועת הסופה פלורנס מערבה, פנימה לתוך השטח היבשתי והרחק מרצועת החוף. התנועה מערבה מכניסה עוד ועוד תושבים לטווח הסכנה מהצפות. 

על פי דיווחי הרשויות, הסופה פלורנס גרמה עד כה למותם של כעשרים בני אדם. נוסף לקיידן, מוקדם יותר היום נמצאה גופתו של אדם מבוגר נמצאה ליד מכוניתו השקועה מתחת למים ברחוב לנדספורד, במחוז יוניון שבצפון קרוליינה. המדידות מראות כי 2018 - שטרם הסתיימ - היא כבר עכשיו השנה הגשומה ביותר בתולדות העיר ווילמינגטון שבמדינה, מאז החלו המדידות לפני 140 שנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE