הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: ג'ין גוטי שוחרר מהכלא וחזר ללונג איילנד
אחיו הצעיר של ראש ארגון הפשע של משפחת גמבינו המיתולוגי ריצה 29 שנות מאסר בגין סחר בהרואין. הארגון והמשטרה חוששים שהוא עלול לחזור לארגון ולערער את פעילותו שמתנהלת הרחק מעיני התקשורת

ג'ין גוטי, אחיו הצעיר של איש הפשע המאורגן המנוח ג'ון גוטי, השתחרר מהכלא וחזר ללונג איילנד. הניו יורק פוסט מדווח כי השחרור עשוי לבשר התעוררות מחודשת של המאפיה בניו יורק.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ין גוטי מחוץ לביתו בוואלי סטרים (צילום: ניו יורק פוסט)


גוטי הצעיר השתחרר בשבוע שעבר מכלא פדרלי בלואיזיאנה בתום ריצוי עונש מאסר של 29 שנים בגין סחר בהרואין. בתמונה שצולמה לאחרונה נראה גוטי סמוך לבית משפחתו בוואלי סטרים, הממוקמת מיילים ספורים משדה התעופה קנדי שבקווינס.

גוטי הוא אחיו הצעיר של ג'ון גוטי, מהגנגסטרים הידועים לשמצה בהיסטוריה של ניו יורק, שזכה לכינוי "הדון הנאה". גוטי המבוגר הלך לעולמו ב-2002 בעודו מרצה עונש מאסר עולם שהחל ב-1992. טרם מאסרו עמד בראש ארגון הפשע של משפחת גמבינו שכעת מונהג על ידי דומניקו צ'פאלו.


הדון הנאה. ג'ון גוטי המנוח (צילום: AP)


החשש בקרב רשויות החוק – כמו גם בארגון גמבינו עצמו – הוא שגוטי הצעיר ינסה לתבוע את הכתר ויערער את הסדר והשקט שאופפים את הארגון. גורם במערכת האכיפה אמר לניו יורק פוסט: "ארגון גמבינו מתנהל בנחת. הימורים, סמים, איגודי עובדים וכיוצא באלה  הדבר האחרון שהם רוצים זה מישהו שיחזיר אותם לכותרות". תאוותו של ג'ון גוטי המנוח לפרסום החזירה לדבריו את הארגון "30 שנה אחורה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE