הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוטונומית וחשמלית: הכירו את דגם העתיד של BMW
הבוקר בנמל התעופה JFK שבניו יורק נחת מטוס תובלה ובו אבטיפוס של מכונית ה-Vision iNext העתידנית. חרף העובדה שמיתגה את הדגם כמכונית אוטונומית, החברה שוקלת לייצר את המכונית החדשה גם עם מנוע בנזין כדי להאפשר התאמה טובה יותר לדרישות הלקוחות

BMW, יצרנית המכוניות הגרמנית, הציגה מוקדם יותר היום (שני) את מכונית הדגל החדשה שלה, ג'יפ SUV חשמלי ואוטונומי. הדגם, שזכה לשם Vision iNext, צפוי להתחיל להיות מיוצר בעוד כשלוש שנים, בשנת 2021, כך על פי החברה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דגם ה-Vision iNext של BMV, הבוקר בניו יורק (צילום: BMV)


המכונית החדישה נחשפה הבוקר בנמל התעופה JFK שבניו יורק. חלקה הקדמי של המכונית מזכירה את רוב דגמי ה-BMW, אך שאר העיצוב שלה שונה למדי. 

השינוי הגדול ביותר הוא בתוך המכונית, שם הכיסאות וחלקים מלוח השעונים עוצבו בצורה חדישה למדי עם בדים יוקרתיים. במקום שמרכז השליטה בפיצ'רים כמו מזגן ורדיו יהיו במרכז לוח השעונים, ישנו מעין שולחן עם רמת גימור של עץ. על פי הדיווחים בגרמניה, משטח העץ אמור להיות מעין לוח דיגיטלי הנשלט ממגע אצבע.


דגם ה-Vision iNext של BMW, הבוקר בניו יורק (צילום: BMV)


כאשר המכונית נמצאת במצב של נהיגה אוטונומית, ההגה מתקפל קדימה ומפנה מקום, וזאת כדי לתת חוויה טובה יותר לנוסעים. גם הדוושות נבלעות אל תוך רצפת המכונית וניתן להזיז את הכיסאות בצורה קלה ביותר כדי שתתאפשר שיחה עם יושבי הספסל האחורי.

עוד מסרה החברה כי היא בוחנת אפשרות לייצר את המכונית בשלושה דגמים, בעלי מנוע בנזין רגיל, מנוע חשמלי ומנוע היברידי, דבר שיאפשר גמישות יתרה בהתאמה ללקוח.


דגם ה-Vision iNext של BMW, הבוקר בניו יורק (צילום: BMV)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE