הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חופים הם לפעמים: חלק מחופשה עם מראות מרהיבים, גילויים חדשים ורגעים מהנים
בואו להתארח בחדר עם נוף לים, ממנו תוכלו לצעוד הישר אל החוף של ונטורה, הלא היא העיירה עם מזח העץ העתיק ביותר בקליפורניה, האזורים המבוקשים ביותר לגלישת גלים, שדרות העצים הירוקות, גלריות האמנות ושלל האוצרות

בואו לגלות את החופים היפיפיים של אזור ונטורה, בלוס אנג'לס, ותיהנו מחנויות, אטרקציות לכל המשפחה, מסעדות וסוף שבוע רגוע מלא בזמן איכות. כך, לפני שהקיץ חומק לו מבין האצבעות ומזג האוויר מתקרר, אתם יכולים לנצל את סופי השבוע לביקור באזור ונטורה. תמצאו שם נוף מגוון שאפשר לראות בהליכה: שדרות עצים ירוקות, אזור עמק הנהר והטיילת שלאורך החוף.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מזח העץ העתיק ביותר בקליפורניה, חוף ונטורה

יש לציין שהאזור עדיין משתקם מהשריפות של חודש דצמבר שעבר ובשטחים רבים אפשר למצוא ראיות רבות לכך.

במרכז העיירה אפשר למצוא מגוון חנויות, גלריות, אטרקציות לכל המשפחה ומגוון מרשים של מסעדות. בחנויות ממתינים אוצרים רבים, בעיקר באלה שמציעות פריטים מיד שניה ותקליטים. ליד המזח של ונטורה, מזח העף העתיק ביותר בקליפורניה, אפשר למצוא חנויות לממכר יצירות אמנות.

אחד מבתי המלון בעיירה בו מציעים אירוח בחדרים שפונים לים הוא Inn on the Beach. בחדרים שבקומת הקרקע אפשר למצוא מיטות גדולות וחצר פנימית. הצוות ידידותי והמיקום אידאלי עבור מי שרוצים לצעוד מהחדר הישר אל החוף. המחיר כלל ארוחות בוקר, חניה וגישה לאינטרנט אלחוטי.

 סוף שבוע רגוע ומלא בגילויים מרגשים

אם בגלישה עסקינן, ונטורה היא גם אחת מעיירות גלישת הגלים הטובות במדינה. לאחרונה בוצעו מספר שינויים בחוקי הגלישה והיא הפכה לספורט הרשמי של קליפורניה. כך שאין זמן טוב יותר להגיע לגלוש באזור.

המחיר הממוצע לשלושה לילות בסוף השבוע (שישי עד ראשון) הוא 520 דולר למשפחה עם שני ילדים. המחיר הממוצע לארוחות מסתכם בכ-260 דולר.

כתובת: Inn on the Beach, 1175 S. Seaward Ave., Ventura
טלפון:  805.652.2000




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE